کشف۷۳۴کیلو گرم از نوع تریاک در شهرستان فاریاب خبر داد

رئیس دادگستری شهرستان فاریاب از کشف ۷۳۴کیلوگرم تریاک و دستگیری یک متهم در شهرستان فاریاب خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان فاریاب ایمان محمدی رئیس دادگستری شهرستان فاریاب از کشف۷۳۴کیلو گرم تریاک در شهرستان فاریاب خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر […]

رئیس دادگستری شهرستان فاریاب از کشف ۷۳۴کیلوگرم تریاک و دستگیری یک متهم در شهرستان فاریاب خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان فاریاب ایمان محمدی رئیس دادگستری شهرستان فاریاب از کشف۷۳۴کیلو گرم تریاک در شهرستان فاریاب خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

رئیس دادگستری فاریاب اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی و هوشیاری پلیس مواد مخدر شهرستان مبنی بر ورود یک محموله‌ی سنگین مواد مخدر در یکی از محلات در سطح شهرستان فاریاب، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ایشان با بیان اینکه مأموران پلیس مواد مخدر انتظامی شهرستان فاریاب شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند، افزود: پس از هماهنگی با این دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیر کننده موفق به کشف ۷۳۴ کیلو گرم مواد مخدرتریاک شدند.که سوداگران مرگ قصد انتقال ان را به مناطق مرکزی کشور را داشتند.

 این مقام قضایی بیان کرد: طی این عملیات ۷۳۴ کیلو تریاک کشف، یک متهم دستگیر و یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و باتشکیل پرونده جهت ادامه سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.  

محمدی در ادامه خاطر نشان کرد که برخورد دستگاه قضایی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان سریع، دقیق، هوشمندانه و قاطع خواهد بود.

محمدی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی دستگاه قضایی فاریاب دنبال می‌شود، و از شهروندان فهیم شهرستان فاریاب خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع‌رسانی کنید.

انتهای خبر/م.پ




کشف۷۳۴کیلو گرم از نوع تریاک در شهرستان فاریاب خبر داد

منبع:آرمـان
? کشف۷۳۴کیلو گرم از نوع تریاک در شهرستان فاریاب خبر داد