کشفیات سوخت درکرمان از یک میلیون لیتر گذشت/فرمانده پلیس: ۶۱۷ نفر بازداشت شدند

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک میلیون و ۸۹ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون همراه با دستگیری ۶۱۷ نفر مرتبط با قاچاق این سرمایه های تجدید ناپذیر خبر داد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک میلیون و ۸۹ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون همراه با دستگیری ۶۱۷ نفر مرتبط با قاچاق این سرمایه های تجدید ناپذیر خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری افزود: استان پهناور کرمان به سبب موقعیت جغرافیایی خود در بسیاری از جرائم از جمله قاچاق سوخت، حمل مواد خانمان‌سوز مخدر و برخی موارد دیگر وضعیت خاص خود را دارد که البته پلیس استان در حوزه مقابله با این جرائم و معضلات ناشی از آنها با تمام توان اجرای ماموریت می کند.

وی بیان کرد: در همین زمینه با تلاش مضاعف رده های انتظامی سراسر استان و در پی طرح های مستمر حوزه مقابله با قاچاق در نقاط مختلف استان که بیشتر در شهرستان های سیرجان، شهربابک، انار و دیگر مناطق جنوبی و شرقی استان به اجرا در آمده از ابتدای سال این میزان سوخت از نوع گازوئیل، نفت سفید، بنزین، هیدروکربن و دیگر فرآورده های نفتی مورد استفاده در صنایع و معادن کشف و از انتقال غیرمجاز آنها به خارج از کشور جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه ۶۱۷ قاچاقچی سوخت و افراد مرتبط با آنان شامل راننده، عامل نگهداری و دپو سوخت در باغات، منازل و انبارهای متروکه و نیز افراد راه پاک کن دستگیر و ۸۴۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین هم از عاملان خرد و کلان قاچاق سوخت توقیف شد.

سردار ناظری با تاکید بر برخورد جدی پلیس با خودروهای سواری و وانت حمل سوخت قاچاق و با اشاره به خطرات زیاد تردد این قبیل خودروها در جاده ها ادامه داد: در کنار همه تلاش ها و کشفیات بالای سوخت قاچاق لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که اساسا توجه بیشتر به زمینه های کار و اشتغال بخصوص در مناطق جنوب و شرق استان می تواند از زمینه های وقوع بسیاری از مسائل ناهنجار بکاهد که این موضوع مهم را بارها در جلسات و نشست های مختلف با مسئولان مطرح و پیگیری کرده ایم.




کشفیات سوخت درکرمان از یک میلیون لیتر گذشت/فرمانده پلیس: ۶۱۷ نفر بازداشت شدند

منبع: ایرنـا
? کشفیات سوخت درکرمان از یک میلیون لیتر گذشت/فرمانده پلیس: ۶۱۷ نفر بازداشت شدند