کشاورزی کرمان به شرکت های دانش بنیان سپرده شود

کرمان – استاندار کرمان بر لزوم فعال شدن شرکت های دانش بنیان برای توسعه کشاورزی و حل مشکلات این حوزه تاکید کرد. به گزارش فت فتو، استاندار کرمان ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی راهکارهای تحقق شعار سال اظهار داشت: یکی از ضروریات در سال جاری توجه به شرکت‌های دانش بنیان در راستای حل مشکلات و […]

کرمان – استاندار کرمان بر لزوم فعال شدن شرکت های دانش بنیان برای توسعه کشاورزی و حل مشکلات این حوزه تاکید کرد.

به گزارش فت فتو، استاندار کرمان ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی راهکارهای تحقق شعار سال اظهار داشت: یکی از ضروریات در سال جاری توجه به شرکت‌های دانش بنیان در راستای حل مشکلات و توسعه استان کرمان است و در این مسیر باید از تمام توان در همه دستگاه‌های استفاده شود.

وی عنوان کرد: باید تمرکز روی تقویت شرکت‌های دانش بنیان باشد و در شورای برنامه ریزی استان نیز بر این اصل تاکید شود، تا مصوبات در عمل اجرا شود.

وی گفت: راهبری شرکت‌های دانش بنیان ضعیف است و باید حمایت‌های لازم از این شرکت‌ها انجام شود تا بتوانیم در عمل شاهد بهره برداری از فعالیت این شرکت‌ها باشیم.

استاندار کرمان گفت: یکی از موضوعاتی که این شرکت‌ها می‌توانند در ان نقش بنیادی ایفا کنند کشاورزی است و می‌توان بسیاری مشکلات در این بخش را ساماندهی کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید دیدگاه دانش بنیان داشته باشند گفت: در این صورت است که می‌توانیم راه‌های برای خلق ثروت و حل مشکل باز کنیم و در واقع مدیرانی که دید گاهی روش در زمینه شرکت‌های دانش بنیان نداشته باشند به درد کار نمی‌خورند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان جایگاه مناسبی در زمینه حرکت‌های دانش بنیان ندارد گفت: این مساله قابل قبول نیست و باید اقدامات جهادی و مؤثر انجام شود.

وی با اشاره به فرونشست زمین در کرمان و برداشت بی رویه آب گفت: اگر کشاورزی کرمان علم محور و دانش بنیان شود می‌توان از مشکلات ناشی از خشکسالی و برداشت بی رویه آب کاست.

کد خبر ۵۴۶۰۹۸۷




کشاورزی کرمان به شرکت های دانش بنیان سپرده شود

منبع: مــهر
? کشاورزی کرمان به شرکت های دانش بنیان سپرده شود