کشاورزی پایدار از ضرورت‌های حیاتی کشور است‌

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشاورزی پایدار از ضرورت‌های حیاتی کشور است‌. حجت‌السلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت ۲۷ خرداد روز جهاد کشاورزی و سالروز تشکیل جهاد سازندگی در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) گفت: این روز را به کشاورزان […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشاورزی پایدار از ضرورت‌های حیاتی کشور است‌.

حجت‌السلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت ۲۷ خرداد روز جهاد کشاورزی و سالروز تشکیل جهاد سازندگی در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) گفت: این روز را به کشاورزان و خدمتگزارن در جهاد کشاورزی تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که کار کشاورزی، همان‌گونه که اسم آن جهاد کشاورزی است، کار جهادی می‌خواهد، عنوان کرد: کشاورز ایرانی برای ملت ایران امنیت غذایی را تأمین می‌کند؛ این، افتخار بزرگی است.

وی با تأکید بر این‌که کشاورزان باید حمایت و مطالبات آنان به موقع پرداخت شود، تصریح کرد: کشاورزی پایدار از ضرورت‌های حیاتی کشور است‌.

حجت‌السلام والمسلمین علیمرادی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: از الزامات کشاورزی پایدار، حفظ خاک از خطر نابودی و حفظ زمین‌های کشاورزی از تغییر کاربری و صرفه‌جویی در آب کشاورزی است که این مهم با اهتمام دولت و مردم به دست می‌آید.

انتهای خبر/م
 




کشاورزی پایدار از ضرورت‌های حیاتی کشور است‌

منبع:آرمـان
? کشاورزی پایدار از ضرورت‌های حیاتی کشور است‌