کسب ۲۸ مدال رنگارنک توسط دختران و پسران جودوکار کرمانی از مسابقات منطقه ۶ کشور

نذیر کرمان/کرمان مسابقات قهرمانی جودو دختران و پسران منطقه شش کشور در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در روزهای اخیر برگزار شد و بیش از ۲۲۰ ورزشکار به رقابت پرداختند. به گزارش نذیر کرمان، مسابقات قهرمانی جودو دختران منطقه شش کشور در دو رده سنی جوانان و نوجوانان به میزبانی هیأت جودو چهارمحال و […]

نذیر کرمان/کرمان مسابقات قهرمانی جودو دختران و پسران منطقه شش کشور در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در روزهای اخیر برگزار شد و بیش از ۲۲۰ ورزشکار به رقابت پرداختند.

به گزارش نذیر کرمان، مسابقات قهرمانی جودو دختران منطقه شش کشور در دو رده سنی جوانان و نوجوانان به میزبانی هیأت جودو چهارمحال و بختیاری با حضور ورزشکاران استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، تیم نوجوانان دختران استان کرمان با دو مدال نقره و شش مدال برنز موفق به کسب عنوان سوم تیمی و تیم جوانان با یک مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز عنوان چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رقابت‌های پسران جودوکار ورزشکاران استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در این رقابت‌ها به میزبانی هیات جودوی اصفهان شرکت کردند.

در پایان این رقابت ها، تیم نوجوانان پسران استان کرمان با دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز موفق به کسب عنوان دوم تیمی و تیم جوانان با یک مدال طلا، دو مدال نقره و پنج مدال برنز عنوان دوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام




کسب ۲۸ مدال رنگارنک توسط دختران و پسران جودوکار کرمانی از مسابقات منطقه ۶ کشور

منبع: ایـسنا
? کسب ۲۸ مدال رنگارنک توسط دختران و پسران جودوکار کرمانی از مسابقات منطقه ۶ کشور