کسب مقام نایب قهرمانی توسط ورزشکار فاریابی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاریاب گفت : ایلیا دانشی ورزشکار فاریابی در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نایب قهرمانی شد. به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ایلیا دانشی ورزشکار فاریابی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی شد.   محمدتقی افشارمنش گفت: پیروزی ارزشمند و غرورآفرین ایلیا دانشی و […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاریاب گفت : ایلیا دانشی ورزشکار فاریابی در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نایب قهرمانی شد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ایلیا دانشی ورزشکار فاریابی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی شد.
 
محمدتقی افشارمنش گفت: پیروزی ارزشمند و غرورآفرین ایلیا دانشی و کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های جوانان جهان را به ورزشکار با اخلاق و عزیزمان مربی زحمتکش و پرتلاش خانواده جامعه ورزش و شهروندان عزیز تبریک عرض می‌نمایم.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان عنوان‌کرد: با این افتخارآفرینی بار دیگر ثابت شد که با اراده و ایمان می‌توان قله‌های موفقیت را پیمود و بر هر رقیبی فائق آمد.
 
وی افزود: این پیروزی حاصل تلاش و پشتکار ایلیا دانشی عزیز، کادر فنی، مربیان و حمایت همه جانبه خانواده وی بوده که با کمترین امکانات توانست پله‌های موفقیت را طی‌کرده و در این تور مهم نتیجه درخشان را کسب کند.
 
افشار منش افزود: جا دارد از حضور شجاعانه شهاب رودباری و میثم پرگر، دو ورزشکار دیگر این شهرستان در این رقابت‌ها قدردانی کنیم.
 
امیدوارم شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر ورزشکاران فاریابی در عرصه‌های کشوری و بین المللی باشیم.
 
منبع خبر:فاریاب خبر

انتهای خبر/ طهماسبی




کسب مقام نایب قهرمانی توسط ورزشکار فاریابی

منبع:آرمـان
? کسب مقام نایب قهرمانی توسط ورزشکار فاریابی