کسب مقام سوم کشور در مسابقات کمیته تانگ سودو توسط رزمی‌کاران ریگانی

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ریگان گفت: رزمی کاران ریگانی به نمایندگی از استان کرمان در مسابقات کشوری توانستند با مربیگری خانم مریم افسری مقام سوم در بخش بانوان را کسب کنند. موسی سلطان آبادی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری فت فتو، گفت: هفتمین دوره مسابقات کمیته تانگ سودو امروز با میزبانی […]

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ریگان گفت: رزمی کاران ریگانی به نمایندگی از استان کرمان در مسابقات کشوری توانستند با مربیگری خانم مریم افسری مقام سوم در بخش بانوان را کسب کنند.

موسی سلطان آبادی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری فت فتو، گفت: هفتمین دوره مسابقات کمیته تانگ سودو امروز با میزبانی استان هرمزگان و باحضور۲۹۰ شرکت کننده از ۹ استان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ریگان افزود: کمیته تانگ سودو شهرستان ریگان به نمایندگی استان کرمان در این مسابقات شرکت کرد و توانست با مربی‌گری مریم افسری به مقام سوم کشور در بخش بانوان را از آن خود کنند.

وی با بیان این‌که ثنا سلطان آبادی و زهرا پورجهانگیر مدال برنز را در این مسابقات کسب کردند، تصریح کرد: تیم‌های استان هرمزگان و استان فارس در این مسابقات اول و دوم شدند.

سلطان آبادی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات تیم ریگان کاپ اخلاق این مسابقات را نیز به‌ دست آورد.

انتهای خبر/د




کسب مقام سوم کشور در مسابقات کمیته تانگ سودو توسط رزمی‌کاران ریگانی

منبع:آرمـان
? کسب مقام سوم کشور در مسابقات کمیته تانگ سودو توسط رزمی‌کاران ریگانی