کسب رتبه برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر توسط خادمیاران کرمانی

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) از کسب افتخار و درخشش خادمیاران رسانه با رتبه‌های برتر در ششمین جشنواره رسانه ابوذر خبر داد. فت فتو کرمان – حامد شجاعی باغینی گفت: خانم ندا امیربیگی دبیرکارگروه خبر کانون خادمیاران خبر و فضای مجازی استان کرمان رتبه اول را در بخش گزارش به دست آورد و […]

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) از کسب افتخار و درخشش خادمیاران رسانه با رتبه‌های برتر در ششمین جشنواره رسانه ابوذر خبر داد.

فت فتو کرمان – حامد شجاعی باغینی گفت: خانم ندا امیربیگی دبیرکارگروه خبر کانون خادمیاران خبر و فضای مجازی استان کرمان رتبه اول را در بخش گزارش به دست آورد و مهلا جنابی به عنوان رتبه دوم در بخش عکس شایسته تقدیر شناخته شد.

او می‌گوید: اسما مسلمی رتبه دوم بخش گزارش را در این جشنواره به خود اختصاص داد و امسال در جشنواره استانی ابوذر یکی از محور‌ها توسعه و ترویج فرهنگ رضوی بود که خوشبختانه آثار امام رضایی زیادی به جشنواره ارسال شد.

او گفت: درششمین جشنواره ابوذر از عباس سعید خادمیار رسانه‌ای به عنوان داور جشنواره استفاده شد و با مساعدت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان هشت نفر اول جشنواره به مدت سه روز به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

به گفته او، این نفرات برتر در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با محوریت فرهنگ رضوی و مکتب شهید سلیمانی در تالار اندیشه کرمان برگزار شد تقدیر شدند.

انتهای پیام/س




کسب رتبه برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر توسط خادمیاران کرمانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کسب رتبه برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر توسط خادمیاران کرمانی