کسب رتبه اول کرمان در میزبانی پیاده روی صبح و نشاط در کشور

رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان در برنامه صبح و نشاط پیاده روی ایرانیان شهر بروات از کسب رتبه اول استان کرمان در برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سال ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، امیر جعفری در برنامه صبح و نشاط پیاده روی خانوادگی ایرانیان که به میزبانی شهر بروات برگزار […]

رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان در برنامه صبح و نشاط پیاده روی ایرانیان شهر بروات از کسب رتبه اول استان کرمان در برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، امیر جعفری در برنامه صبح و نشاط پیاده روی خانوادگی ایرانیان که به میزبانی شهر بروات برگزار شد از مجموعه دستگاههای برکزار کننده از جمله شورای اسلامی شهر بروات، شهرداری بروات ، اداره ورزش و جوانان بروات و صدا و سیما مرکز کرمان ،اداره برق بروات و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان‌بم که در برگزاری این همایش تلاش کردند و زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر کرد.

امیر جعفری در ادامه گفت: امروز بیش از ۳ هزار نفر از مردم شهر بروات در همایش پیاده روی این شهر حضور داشتند و نزدیک به ۳ کیلومتر مسافت را پیاده روی کردند.

وی برگزاری برنامه های صبح و نشاط را فرصت مناسبی برای نمایش ظرفیت های شهرستان ها و مناطق عنوان نمود و گفت: پخش زنده برنامه این همایش در محل تجمع مردم کنار قنوات تاریخی قاسم آباد و اکبر آباد که ثبت جهانی شدند ؛ بود که این آثار و ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی این شهر نیز به خوبی نشان داده شد.

امیر جعفری از کسب رتبه اول هیات ورزش های همگانی استان کرمان در برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در سال گذشته با ۱۱ برنامه در کشور خبر داد و گفت : امروز دوازدهمین برنامه صبح و نشاط از زمان شروع مسئولیت بنده در هیات ورزش های همگانی تا کنون برگزار شد که امیدواریم این همایش ها بیش از پیش در سراسر استان پهناور کرمان تکرار شود.




کسب رتبه اول کرمان در میزبانی پیاده روی صبح و نشاط در کشور

منبع:یـزدان کـرمان
? کسب رتبه اول کرمان در میزبانی پیاده روی صبح و نشاط در کشور