کسب رتبه اول استانی جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان زرندی

عبدالوحید جعفری گفت: دانش آموزان محمد احسان سعیدی و سیدمحمدسبحان مصطفوی از دبیرستان علامه حلی دوره اول رتبه اول استانی هشتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان خوارزمی را از آن خود کردند. به گزارش فت فتو ، عبدالوحید جعفری ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیا آنان ، گفت : دانش […]

عبدالوحید جعفری گفت: دانش آموزان محمد احسان سعیدی و سیدمحمدسبحان مصطفوی از دبیرستان علامه حلی دوره اول رتبه اول استانی هشتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان خوارزمی را از آن خود کردند.

به گزارش فت فتو ، عبدالوحید جعفری ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیا آنان ، گفت : دانش آموزان محمد احسان سعیدی و سیدمحمدسبحان مصطفوی از دبیرستان علامه حلی دوره اول رتبه اول استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در رشته کدنویسی را از آن خود کردند.

 
وی افزود : جشنواره نوجوان خوارزمی ثابت کرده است که می‌توان با برنامه ریزی های پیوسته ، با ساختن باور های قوی در دانش آموزانی که سرمایه های واقعی جامعه هستند، با تیم سازی در آموزش و پرورش موفقیت کسب کرد.
 
جعفری یادآورشد: دانش آموزی که مسیر زندگی خود را پیدا کند و برای رسیدن به اهدافش تلاش کند درآینده نتیجه زحمات خود و والدینش را می بیند.
 
لازم به ذکر است آیین تجلیل از دانش آموزان هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در کانون اندیشه آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان برگزار شد.
 
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند این موفقیت را به تمامی همکاران فرهنگی ، دانش آموزان، به ویژه خانواده سخت کوش این دانش آموزان و همچنین معلمان و مربیان این آموزشگاه تبریک گفته و آرزوی موفقیت روز افزون تمامی همکاران فرهنگی و دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی و ورزشی را از درگاه خداوند منان خواستار است.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




کسب رتبه اول استانی جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان زرندی

منبع:آرمـان
? کسب رتبه اول استانی جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان زرندی