کرونا شتابان در پی غافلان

با جانباختن ۹کرونایی و ۱۶۹بستری جدید درشبانه روز گذشته در استان کرمان، یکی از بلندترین خیز کرونایی موج ششم رقم خورد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ساعت گذشته در استان ۹نفر شامل ۴نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲نفر حوزه […]

با جانباختن ۹کرونایی و ۱۶۹بستری جدید درشبانه روز گذشته در استان کرمان، یکی از بلندترین خیز کرونایی موج ششم رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ساعت گذشته در استان ۹نفر شامل ۴نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲نفر حوزه دانشکده علوم پزشکی بم، ۱نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان جانباختند و مجموع جانباختگان این بیماری مهلک در استان به ۵هزار و ۳۴۹نفر افزایش یافت.

دکتر صحبتی افزود: از ۱۶۹بستری جدید؛ ۸۰نفر در کرمان، ۴۵نفر در جیرفت، ۲۲نفر سیرجان، ۱۲نفر در رفسنجان و ۱۰نفر در بم تحت درمان قرار گرفته اند.

همچنین تا روز گذشته ۲میلیون و ۲۶۳هزار و ۱۷۹نفر در استان نوبت اول، یک میلیون و ۹۷۹هزار و ۴۴۵نفر نوبت دوم و ۷۳۴هزار و ۲۴۵هم نفر هر سه نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.




کرونا شتابان در پی غافلان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کرونا شتابان در پی غافلان