کرونا در شرق کرمان دوباره اوج گرفت

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی بم با اشاره به اوج‌گیری کرونا در شرق استان کرمان گفت: ضروری است شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران؛ رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی دست ها، پرهیز از حضور در تجمعات و رعایت فاصله اجتماعی رو جدی بگیرند. دکتر مازیار اویسی در […]

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی بم با اشاره به اوج‌گیری کرونا در شرق استان کرمان گفت: ضروری است شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران؛ رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی دست ها، پرهیز از حضور در تجمعات و رعایت فاصله اجتماعی رو جدی بگیرند.

دکتر مازیار اویسی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در شرق استان کرمان گفت:  از مجموع ۱۲۲ مورد تست انجام شده در تاریخ ۲۶ تیرماه در شرق استان کرمان، متاسفانه ۶۷ مورد مثبت و ۸ مورد نیز بستری در بیمارستان های این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته را شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: تعداد کل بستری ‌های ناشی از کرونا در بیمارستان های این دانشگاه در حال حاضر ۱۲ نفر گزارش شده که ۹ مورد با تست مثبت و ۳ مورد نیز مشکوک گزارش شده است.

وی بیان کرد: با توجه به شروع پیک هفتم کرونا ویروس و افزایش تعداد مبتلایان در منطقه، ضروری است شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران؛ رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی دست ها، پرهیز از حضور در تجمعات و رعایت فاصله اجتماعی رو جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم ضمن تاکید به شهروندان شرق استان کرمان به منظور تکمیل فرآیند واکسیناسیون خاطر نشان کرد: از مردم درخواست داریم با مراجعه به پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، نسبت به تزریق دوز بعدی واکسن و ایمنی در مقابل کرونا ویروس اقدام کنند.

انتهای پیام




کرونا در شرق کرمان دوباره اوج گرفت

منبع: ایـسنا
? کرونا در شرق کرمان دوباره اوج گرفت