کرونا در جنوب کرمان امسال هم قربانی گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: همزمان با افزایش آمار کویید ۱۹ بخش‌های ایزوله درمان دوباره مانند قبل فعال شدند. به گزارش سرویس اجتماعی «فت فتو» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت علی اصغر خیرخواه خبر داد: کرونا در جنوب کرمان امسال هم قربانی گرفت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: همزمان با افزایش آمار کویید ۱۹ بخش‌های ایزوله درمان دوباره مانند قبل فعال شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی «فت فتو» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت علی اصغر خیرخواه خبر داد: کرونا در جنوب کرمان امسال هم قربانی گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به شیوع مجدد کرونا اظهار داشت: همزمان با ایام نوروز با افزایش رفت و آمدها مانند سایر مناطق کشور سیر فزاینده‌ای در آمار کویید۱۹ از بستری و سرپائی داشتیم که با توجه به این موارد افزایش آمادگی اولیه در بیمارستان‌های منطقه انجام شده و بخش‌های ایزوله دوباره مانند قبل فعال شدند.

وی با اشاره به آمادگی آزمایشگاه‌های منطقه افزود: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی طی دو هفته ابتدائی سال جاری ۷۰ مورد مثبت کرونا در جنوب کرمان داشتیم که از این تعداد ۵۹ بیمار بستری شدند.

خیرخواه با بیان اینکه  از این تعداد۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه مربوط به هفته گذشته است که متاسفانه یک مورد فوتی هم داشتیم، تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار سرپائی و بستری بیماران کووید در جنوب کرمان رنگبندی شهرستان‌ها در حال حاضر رودبار، کهنوج و عنبراباد زرد و بقیه مناطق خوشبختانه آبی هستند اما سیر صعودی بیماری ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: باضرورت حفظ سلامت کادر بهداشت و درمان دوباره پوشیدن، ماسک در بیمارستان‌ها اجباری شد و در کنار آگاه‌سازی جامعه برای کنترل بیماری افزایش مراقبت‌های بهداشتی در سطح یک در حال انجام است تا سیر بیماری نزولی شود.

خیرخواه با بیان اینکه در زمینه داروهای کرونائی خوشبختانه مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: تاکید شدید بر واکسیناسیون و دریافت دوز تکمیلی واکسن کرونا داریم تا ایمنی ناشی از واکسیناسیون در جامعه افزایش یابد و موارد ابتلا کمتر شود

انتهای خبر/ م.ق




کرونا در جنوب کرمان امسال هم قربانی گرفت

منبع:آرمـان
? کرونا در جنوب کرمان امسال هم قربانی گرفت