کرمان میزبان پیکر پاک چهار شهید گمنام

این هفته شهرستان کرمان میزبان پیکر پاک چهار شهید گمنام خواهد بود. به گزارش فت فتو، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:پیکر این شهدا روز سه شنبه سوم اسفند ماه وارد فرودگاه کرمان خواهد شد وپس از استقبال، پیکر این شهدا تا گلزار شهدا به صورت خودرویی تشییع و برنامه وداع با […]

این هفته شهرستان کرمان میزبان پیکر پاک چهار شهید گمنام خواهد بود.

به گزارش فت فتو، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:پیکر این شهدا روز سه شنبه سوم اسفند ماه وارد فرودگاه کرمان خواهد شد وپس از استقبال، پیکر این شهدا تا گلزار شهدا به صورت خودرویی تشییع و برنامه وداع با شهدا پس از نماز مغرب و عشاء در همین مکان برگزار خواهد شد.

مهدوی افزود: پیکر این شهدا در برنامه‌های مختلفی که تدارک دیده شده در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تبرک بخش محافل خواهد بود و روز جمعه پیکر دو شهید در روستای سیرچ و شهرک باهنر کرمان دفن خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد، روز شنبه نیز پیکر یکی از شهدا در یکی از واحد‌های نظامی کرمان دفن خواهد شد و روز یکشنبه و همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم پیکر شهید چهارم در بوستان مادر کرمان به خاک سپرده می‌شود.

مهدوی گفت: قرار بود پیکر این شهدا در ایام فاطمیه و همزمان با سراسر کشور تدفین شود، اما به دلیل برگزاری مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم تدفین این شهدا به این زمان موکول شد.

وی افزود این شهدا ۱۷، ۱۹و ۲۲ ساله هستند و با خاکسپاری آن‌ها در شهرستان کرمان تعداد شهدای گمنام در استان به ۳۰۰ شهید می‌رسد.




کرمان میزبان پیکر پاک چهار شهید گمنام

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کرمان میزبان پیکر پاک چهار شهید گمنام