کرمان میزبان سمینار مدیران کل ورزش و جوانان کشور/ افتتاح سالن ورزشی ۳۰۰۰ نفری در سیرجان

فت فتو/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در تاریخ دوم تا چهارم اسفندماه امسال، کرمان میزبان سمینار مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و مدیران ستادی مربوطه خواهد بود. میثم پاریزی امروز ۳۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این […]

فت فتو/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در تاریخ دوم تا چهارم اسفندماه امسال، کرمان میزبان سمینار مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و مدیران ستادی مربوطه خواهد بود.

میثم پاریزی امروز ۳۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از برگزاری این سمینار، ایجاد وحدت رویه در مسائل و مقررات حوزه ورزش و جوانان ذیل معاونت توسعه و یشتیبانی است و امیدواریم با به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تجربه دوستان در بخش های مختلف، این ظرفیت ایجاد شود.

وی افزود: یکی از مباحث، واگذاری های مواد ۵ و ۲۷ قانون با نگاه به استفاده مردم و دسترسی راحت به امکانات ورزشی است و اولویت برای هیئت های ورزشی که از اماکن تخصصی استفاده کنند.

پاریزی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این سمینار ساعت ۲۱ سه شنبه دوم اسفندماه در محل گلزار شهدای کرمان برگزار خواهد شد، گفت: مراسم اختتامیه نیز پنجشنبه چهارم اسفندماه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: همزمان با برگزاری سمینار مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور، سالن ورزشی سیرجان با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

انتهای پیام




کرمان میزبان سمینار مدیران کل ورزش و جوانان کشور/ افتتاح سالن ورزشی ۳۰۰۰ نفری در سیرجان

منبع: ایـسنا
? کرمان میزبان سمینار مدیران کل ورزش و جوانان کشور/ افتتاح سالن ورزشی ۳۰۰۰ نفری در سیرجان