کرمان رتبه نخست پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن را کسب کرد

کرمان – فت فتو – مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به کسب رتبه هشتم این اداره کل در مجموع عملکرد بین ادارات‌ کل استان‌ها گفت: کرمان رتبه نخست کشور را در شاخص پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن کسب کرد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو از اداره ارتباطات و […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به کسب رتبه هشتم این اداره کل در مجموع عملکرد بین ادارات‌ کل استان‌ها گفت: کرمان رتبه نخست کشور را در شاخص پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن کسب کرد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان، علی حاجی زاده افزود: جلسه بررسی روند پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن به ریاست رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و با حضور معاونان وزیر و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد. 

وی اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان اصلی ترین و محوری ترین برنامه اجرایی دولت سیزدهم با هدف خانه دار کردن خانوارهای واجد شرایط، با جدیت کامل در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان قرار گرفته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد: این اداره کل در نشست روز گذشته مطابق گزارش عملکرد ارایه شده ادارات کل راه و شهرسازی استان ها پیرامون روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن، توانست رتبه هشتم کشوری را کسب کند.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان همچنین نسبت به سایر ادارات کل در زمینه های تعیین تکلیف پرونده‌های متقاضیان، تامین زمین و همچنین تسریع در روند اجرای طرح عملکرد مثبت تری داشت.

حاجی زاده ادامه داد: این مهم مرهون زحمات همکاران واحدهای مختلف در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان است، لذا از تمامی زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی می‌شود.

نشستی با حضور مدیران کل راه و شهر سازی استان ها به ریاست وزیر و معاونانش، با توجه به جدیت رییس جمهور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تعیین تکلیف پیش ثبت نام متقاضیان و بررسی مشکلات استان ها در خصوص طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد.

این نشست در محل پژوهشکده اندیشه تهران برگزار شد که در آن ضمن مطرح شدن مشکلات موانع و راهکارهای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، مدیران استان ها نیز گزارشاتی از محدوده فعالیت خود ارایه کردند.

در این جلسه پس از گزارشی که از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ارائه شد، اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در پالایش و تعیین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

استان کرمان در بازه زمانی اعلام شده با تعداد ثبت نام ۱۸۰ هزار نفر متقاضی توانست در اولین زمان ممکن وضعیت استعلامات و ساماندهی متقاضیان استان را تعین تکلیف کند.




کرمان رتبه نخست پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن را کسب کرد

منبع: ایرنـا
? کرمان رتبه نخست پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن را کسب کرد