کرمان دومین شهر سرد در بین مراکز استانهای کشور شد

کرمان- مدیرکل هواشناسی استان گفت: شهر کرمان با دمای منفی ۶ درجه در شبانه روز گذشته به عنوان دومین شهر سرد کشور شناخته شده است. محسن عراقی زاده در گفتگو با نذیر کرمان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده جوی نسبتاً پایدار و آرام، گاهی همراه با افزایش […]

کرمان- مدیرکل هواشناسی استان گفت: شهر کرمان با دمای منفی ۶ درجه در شبانه روز گذشته به عنوان دومین شهر سرد کشور شناخته شده است.

محسن عراقی زاده در گفتگو با نذیر کرمان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده جوی نسبتاً پایدار و آرام، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد برای اکثر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان ادامه داد: در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برای برخی مناطق شرقی، جنوب شرقی و شمال غربی وزش بادهای نسبتاً شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود که کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی نیز از فردا تا روز سه شنبه برای اغلب مناطق به جز مناطق جنوبی افزایش تدریجی دما خواهیم داشت.

عراقی زاده درخصوص دماهای ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته گفت: لاله زار با دمای منفی ۱۲ درجه سردترین و منوجان با دمای ۲۶ گرم‌ترین مناطق استان بوده‌اند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته، دمای بیشینه شهر کرمان ۱۲ درجه و کمترین دمای این شهر منفی ۶ درجه بود که بعد از شهرکرد با دومین مرکز استان سرد کشور بود.

کد خبر ۵۹۶۸۰۹۷




کرمان دومین شهر سرد در بین مراکز استانهای کشور شد

منبع: مــهر
? کرمان دومین شهر سرد در بین مراکز استانهای کشور شد