کرمان در مسیر مردمی‌سازی گام برداشته است

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان در مسیر مردمی سازی گام برداشته است، گفت: بسیاری از کارها در حاشیه شهر توسط گروه‌های مردمی در حال انجام است فرمانداران نیز در حال استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی هستند. محمدمهدی فداکار بعدازظهر امروز ۱۵ مهرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور دستیار […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان در مسیر مردمی سازی گام برداشته است، گفت: بسیاری از کارها در حاشیه شهر توسط گروه‌های مردمی در حال انجام است فرمانداران نیز در حال استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی هستند.

محمدمهدی فداکار بعدازظهر امروز ۱۵ مهرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کارها از تصمیم سازی تا اجرا یکی از سیاست‌های دولت است.

او ادامه داد: از ابتدای سکانداری‌ام در استان کرمان حلقه‌هایی در گروه‌های مختلف شکل گرفت و ما نیز از فکر و توان اجرایی این افراد بهره گرفتیم.

استاندار کرمان جشنواره ملی نان و ثبت شرکت اکتشافی(توسط گروه‌های مردمی) را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از کارها در حاشیه شهر توسط گروه‌های مردمی در حال انجام است. فرمانداران نیز در حال استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی هستند.

او یکی از راهکارهای اصلی برای رفع مشکلات را شکل‌گیری حلقه‌های میانی دانست و توصیه کرد: هر چند این حلقه‌های میانی، رابط بین مردم و مسئولان هستند اما مدیران باید در مناطق حضور یابند و ضمن شنیدن حرف مردم، از ظرفیت‌های هر منطقه آگاه و در راستای بهره‌برداری از مزیت‌های مناطق گام بردارند.

فداکار با تبیین اقدامات اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: دولت ظرفیت‌های محدودی دارد لذا با کمک بخش خصوصی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد که ما بخشی از کارها را از طریق اتاق بازرگانی استان کرمان انجام داده‌ایم.

او از برگزاری همایش پیرغلامان امام حسین علیه السلام در سال آینده در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: با این همایش پیرغلامانی که در استان کرمان هستند، دیده خواهند شد و کار بسیار ارزشمندی است و باید خود را برای میزبانی آماده کنیم.

استاندار کرمان بر لزوم کمک به سرمایه‌گذاران تاکید کرد و افزود: سرمایه‌گذاران از برخی دستگاه‌ها گلایه دارند و این دستگاه‌ها سرمایه‌گذار را معطل دریافت مجوز می‌کنند.

او خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: پیگیر جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری و سایر اعتبارات باشید.

فداکار در پایان با اشاره به اتفاقاتی که در فلسطین در حال رخ دادن است، اظهار کرد: برای اولین بار مقاومت به اسرائیل حمله کرده و اسیر گرفته است و این اتفاق بسیار مهمی است.

انتهای پیام




کرمان در مسیر مردمی‌سازی گام برداشته است

منبع: ایـسنا
? کرمان در مسیر مردمی‌سازی گام برداشته است