کرمان در جایگاه اول رفع نقاط پرحادثه جاده ای

استان کرمان با رفع حادثه خیزی، ۸۲ نقطه پرتصادف در محور های برون شهری حوزه شمال در جایگاه اول استانهای کشور قرار گرفت. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبرگفت: تیم شناسایی نقاط خیز جاده ای استان شامل کاشناسان ایمنی پلیس […]

استان کرمان با رفع حادثه خیزی، ۸۲ نقطه پرتصادف در محور های برون شهری حوزه شمال در جایگاه اول استانهای کشور قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبرگفت: تیم شناسایی نقاط خیز جاده ای استان شامل کاشناسان ایمنی پلیس راه و راهداری طی پارسال حدود ۱۴۰نقطه را حادثه خیز معرفی کردند و ۸۲ نقطه اصلاح  و از این تعداد ۶۹ نقطه به صورت امانی و با استفاده از توان فنی راهداری استان ، ۴ نقطه به صورت پیمانی و ۹ نقطه زودبازده اصلاح و ساماندهی شد.

سیدعلی حاج سیدعلیخانی با اشاره به اقدام برای رفع حادثه خیزی  ۶۲ نقطه جاده ای در سالجاری اشاره کرد و افزود: ، اصلاح ۱۲ نقطه حادثه خیز به صورت پیمانی و ۵۰ نقطه به صورت امانی در دستور کار  است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان میانگین تعداد نقاط حادثه خیز رفع شده در استانهای کشور را ۱۷ نقطه اعلام کرد و افزود:با توجه به محدودیت های اعتباری، فنی و نیروی انسانی، این اداره کل با رفع ۸۲ نقطه حادثه خیز جاده ای، حدود ۵ برابر متوسط کشوری عمل کرده که نشان دهنده تلاش ارزشمند حوزه راهداری شمال استان است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی  واصلاح نقاط حادثه خیز برون شهری، علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راهها ، آمار تصادفات جاده ای را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.




کرمان در جایگاه اول رفع نقاط پرحادثه جاده ای

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? کرمان در جایگاه اول رفع نقاط پرحادثه جاده ای