کرمان به پیشواز نوروز رفت

نذیر کرمان/کرمان سرپرست شهرداری کرمان گفت: جشنواره «پیشران» پیشواز شهر از نوروز در راستای اهتمام برای خدمت‌رسانی است و حضور همکاران ما در سطح شهر تا پایان نوروز محسوس خواهد بود. محسن تویسرکانی صبح امروز چهارم بهمن ماه در آئین آغازین طرح پیشواز شهر از نوروز اظهار کرد: اقداماتی در ساماندهی شهر کرمان از جمله؛ […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست شهرداری کرمان گفت: جشنواره «پیشران» پیشواز شهر از نوروز در راستای اهتمام برای خدمت‌رسانی است و حضور همکاران ما در سطح شهر تا پایان نوروز محسوس خواهد بود.

محسن تویسرکانی صبح امروز چهارم بهمن ماه در آئین آغازین طرح پیشواز شهر از نوروز اظهار کرد: اقداماتی در ساماندهی شهر کرمان از جمله؛ لکه‌گیری و آسفالت، تعویض تعمیر جداول، پاکسازی محلات و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و … را در دستور کار خواهیم داشت.

سرپرست شهرداری کرمان تاکید کرد: در مدیریت جدید شهری فعالیت‌ها ساماندهی می‌شود و با این اقدام می‌توان کارها را رصد کرد و فصل جدیدی از آبادانی شهر را رقم خواهیم زد اما به تعامل و همکاری شهروندان و نخبگان و حمایت مسئولان و دستگاه‌های خدمت رسان نیاز داریم تا تحولی در شهر کرمان داشته باشیم.

وی بیان کرد: تحول در شهر، اقتدار نظام جمهوری را به تصویر خواهد کشید و از همه نخبگان در حوزه شهری و سرمایه‌گذاران می‌خواهیم برای تحقق این امر کمک کنند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: پیشاپیش اقداماتی برای استقبال از بهار انجام دادن و زودتر به استقبال بهار رفتن کار بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: جلودار کار در ایام نوروز شهرداری است اما هم افزایی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با شهرداری ضرورت دارد. 

استاندار کرمان با بیان این مطلب که از شهرداری پشتیبانی خواهیم کرد، بیان کرد: خدمات شهرداری‌ها در شهرها مشهود است لذا باید همه با شهرداری‌ها همکاری کنند.

وی با اشاره به مقارن بودن ماه رمضان و عید نوروز اظهار کرد: تبلیغات شهری و فضای شهری را مناسب‌سازی کنید و بایستی فضا عیدانه و قرآنی باشد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با تشکر از شهردار سابق بیان کرد: همچنین از اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: شهردار جدید از همان روز اول شروع خدمت خود در شهرداری کرمان اقدامات خوبی را آغاز کرده که جای تشکر و قدردانی دارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به ماموریت شهردارها اظهار کرد: شهردارها باید در شهر پیشرفت و تحول ایجاد کنند و این ماموریت جامع و کامل است و می‌طلبد که همه ظرفیت‌ها به شهرداری‌ها کمک کنند و مسئولان همراهی‌های لازم با شهرداری داشته باشند.

وی با اشاره به شهرت جهانی کرمان و وجود مرقد سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهر کرمان بایستی متناسب به جایگاهش پیشرفت کند.

انتهای پیام




کرمان به پیشواز نوروز رفت

منبع: ایـسنا
? کرمان به پیشواز نوروز رفت