کرمان با کمبود کادر اداری قضایی مواجه است

کرمان – رئیس کل دادگستری استان کرمان به کمبود کادر قضایی در کرمان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار بسته ایم. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در عنبرآباد از کمبود کادر اداری قضائی در کرمان خبر داد و گفت: […]

کرمان – رئیس کل دادگستری استان کرمان به کمبود کادر قضایی در کرمان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار بسته ایم.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در عنبرآباد از کمبود کادر اداری قضائی در کرمان خبر داد و گفت: از مردم عنبرآباد به دلیل کمبود کادر قضائی به ویژه در شعبه کیفری این شهرستان عذر خواهی می‌کنم و تلاش خود را به کار بسته ایم تا این مشکل و اطلاله پرونده‌ها رفع شود.

وی بیان کرد: تأمین نیروی قضائی این شعبه در اولویت قرار می‌گیرد، بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ پرونده در سال جاری در این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی در خصوص کمبود فضای فیزیکی نیز گفت: کادر احداث ساختمان جدید دادگستری عنبرآباد در دستور کار قرار گرفته است و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پروژه شتاب می‌گیرد.

وی همچنین از رسیدگی به پرونده‌ها در شوراهای حل اختلاف خبر داد و گفت: عملکرد در این زمینه مطلوب است و در استان ۴۲ درصد پرونده‌ها به صلح و سازش ختم می‌شود.

کد خبر ۵۶۳۴۳۲۹




کرمان با کمبود کادر اداری قضایی مواجه است

منبع: مــهر
? کرمان با کمبود کادر اداری قضایی مواجه است