کرمان از چهارشنبه گرم‌تر می‌شود

کرمان – فت فتو – رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به کاهش محسوس دما طی چند روز اخیر در مناطق مختلف این استان گفت: روند افزایشی دما از فردا به ترتیب با یک تا دو درجه افزایش خود را نشان خواهد داد و به تدریج هوای کرمان گرم‌تر می شود. حمیده […]

کرمان – فت فتو – رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به کاهش محسوس دما طی چند روز اخیر در مناطق مختلف این استان گفت: روند افزایشی دما از فردا به ترتیب با یک تا دو درجه افزایش خود را نشان خواهد داد و به تدریج هوای کرمان گرم‌تر می شود.

حمیده حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با بیان اینکه کاهش دما در چند روز اخیر از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شده بود افزود: در این مدت بیشتر مناطق استان کرمان با کاهش دما و یخ زدگی شبانه مواجه بودند.

وی اظهار داشت: سردترین شهر طی چند روز اخیر در استان کرمان شهربابک با ۹ درجه زیر صفر و منوجان با ۲۵ درجه گرمترین شهر ثبت شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اظهار داشت: صبح امروز نیز کرمان با حداقل دمای ۶ درجه زیر صفر بعد از شهرکرد، بیرجند، زنجان و همدان سردترین مرکز استان در کشور بوده است.

وی ادامه داد: صبح امروز شهرستان منوجان با دمای ۱۱ درجه بالای صفر گرمترین صبح را بین شهرهای استان کرمان داشته است.

حبیبی تصریح کرد: همچنین طی چند روز اخیر لاله زار هشت درجه سانتی گراد، سیرجان هفت، بردسیر هفت، و کرمان ۶، زرند چهار و انار سه درجه زیر صفر را ثبت کرده است.




کرمان از چهارشنبه گرم‌تر می‌شود

منبع:ایرنـا
? کرمان از چهارشنبه گرم‌تر می‌شود