کرمان آماده ایجاد پایگاه جهانی مقاومت در فضای مجازی است

کرمان- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: استان کرمان به عنوان زادگاه و محل مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، توانمندی لازم را برای تبدیل به پایگاه جهانی مقاومت در فضای مجازی دارد. به گزارش ارسالی روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به فت فتو، دادخدا سالاری در بازدید از سازمان […]

کرمان- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: استان کرمان به عنوان زادگاه و محل مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، توانمندی لازم را برای تبدیل به پایگاه جهانی مقاومت در فضای مجازی دارد.

به گزارش ارسالی روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به فت فتو، دادخدا سالاری در بازدید از سازمان فضای مجازی سراج در این شهر افزود: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید جبهه مقاومت در فضای مجازی را شکل داد و در این فضا به دلیل آنکه از امکانات و راهبرد دشمن به طور کامل اطلاعی در اختیار نیست، جهاد دشوارتر از جنگ فیزیکی است.
وی تاکید کرد: در جنگ فیزیکی ناحیه آسیب دیده بخوبی قابل مشاهده است اما در فضای مجازی نیروهای آسیب دیده از فضای مجازی مشخص نیستند و همچنین مشخص نیست این افراد در چه مکانی، در چه سطحی و با کدام روش باید درمان شوند؛ از این رو باید توجه داشت که جای یک بیمارستان برای درمان کسانی که هدف شلیک دشمن در فضای مجازی قرار گرفته اند، خالی است.
سالاری با تاکید بر اینکه اقدامات مجموعه سراج در استان کرمان تقدیر کرد و گفت: حرکت های کامل مجموعه سراج پاسخی به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شلیک به جبهه دشمن در فضای مجازی است.
دادستان کرمان خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی رهاست و باید از فرصت ها برای تبیین آرمان های جبهه خودی استفاده کرد زیرا دشمن از آنجا که در جبهه فیزیکی توان مقابله با کشور ما را ندارد، فعالیت های خود در فضای مجازی را آغاز کرده است و در این حوزه نیز باید توجه داشت که بهترین دفاع حمله است و  در این حوزه باید متناسب با امکانات موجود به دشمن حمله، اهداف را فتح و دستاوردهای آن را حفظ کنیم.
وی حرکت های چریکی در مجموعه سراج را مورد تقدیر قرار داد و گفت: استان کرمان پایگاه مقاومت جهان اسلام است و این استان در حوزه فضای مجازی نیز باید جبهه های مقاومت را تشکیل دهد و بتواند در دنیا مقاومتی ماندگار را محقق سازد زیرا سردار سلیمانی نیز روحیه مقاومت را در دنیا محقق کرده است و با آموزه ها و سیره این شهید می توان به این موارد دست یافت.
مدیر سازمان فضای مجازی سراج در استان کرمان نیز با اشاره به اینکه مجموعه سراج در سال ۸۸ در سراسر کشور راه اندازی شده که اولین دفتر استانی آن در استان کرمان راه اندازی بوده تاکید کرد: اندیشه های این مجموعه از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی گرفته شده است.
رحمان جلالی تاکید کرد: پس از فتنه ۸۸ ضرورت جبهه شدن مجموعه های فرهنگی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت که در این زمینه قرارگاه خاتم الاوصیا شروع به کار کرد و پس از آن سه گروه تخصصی سراج، اوج و خاتم به صورت تخصصی فعالیت های خود را آغاز کردند.
وی با اشاره به این مطلب که در حوزه رصد، آموزش و سازماندهی کارهای بسیار خوبی در مجموعه سراج انجام شده است، تاکید کرد: برگزاری موکب های مجازی در پیاده روی اربعین، دوره های آموزشی، شناسایی فعالان فضای مجازی و آموزش و به کارگیری نیروهای علاقه مند از جمله اقدامات مجموعه سراج به شمار می رود.
وی با اشاره به برگزاری دوره هنر، رسانه و انقلاب در حوزه های تخصصی سواد فضای مجازی تاکید کرد: بسیاری از فعالان و علاقه مندان به حوزه های هنری در قالب این دوره آموزش دیده اند.
مدیرسازمان فضای مجازی سراج در استان کرمان تصریح کرد: با همکاری مجموعه سراج، تولیدات بسیار خوبی مرتبط با ستاد دیه انجام شده است که در جذب کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نقش بسزایی داشته است و در این راستا در سه شب قدر ماه مبارک سال ۹۹ بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شد.
جلالی گفت: به منظور بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی بسته فرهنگی ویژه ای تدوین شده و در سطح گسترده ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به این مطلب که تمامی فعالیت های مجموعه سراج توسط نیروهای جهادی و مخلص این مجموعه انجام می شود، یادآور شد: مجموعه سراج در نهایت تمامی تولیدات خود را بر اساس مهندسی انتشار ارائه می کند تا در نهایت جریان سازی لازم را ایجاد کند.
وی تصریح کرد: برمبنای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش شد که سواد فضای مجازی در استان کرمان ارتقا یابد.




کرمان آماده ایجاد پایگاه جهانی مقاومت در فضای مجازی است

منبع:ایرنـا
? کرمان آماده ایجاد پایگاه جهانی مقاومت در فضای مجازی است