کرمانی ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

کرمان- راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم بالاخص جوانان و نوجوانان، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، در کرمان آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان، از ساعات اولیه صبح شنبه، مردم کرمان با حضور گسترده خود در مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار توقف جنگ و […]

کرمان- راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم بالاخص جوانان و نوجوانان، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، در کرمان آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان، از ساعات اولیه صبح شنبه، مردم کرمان با حضور گسترده خود در مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار توقف جنگ و پایان نسل کشی در نوار غزه شدند.

در این راهپیمایی که از چهارراه غزه آغاز شد، مردم دیار حاج قاسم سلیمانی با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن محکومیت نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی، خواهان ایجاد نظم نوین جهانی شدند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در سایر نقاط استان شهیدپرور کرمان نیز آغاز شده است.

ملت فهیم و همیشه در صحنه کرمان با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و پلاکاردهایی با مضامین «الله اکبر»، «مرگ بر استکبار» و «لبیک یا خامنه ای» شور و شعور ملت شهیدپرور کرمان را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی که تا میدان شورا ادامه دارد، مردم کرمان با سر دادن شعارهایی چون «الله اکبر»، «فریاد هر دانش آموز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس»، «ندای رهبر ما لبیک یا حسین»، «لبیک یا خامنه ای» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

کد خبر ۵۹۲۹۵۹۴




کرمانی ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

منبع: مــهر
? کرمانی ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند