کرمانی‌ها در ۳۶ هزار پرونده مصالحه کردند

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶ هزار و ۸۱۶ پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان با صلح و سازش مختومه شده که نسبت پرونده مصالحه شده به کل پرونده‌های قابل صلح ۴۰ درصد است. حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی امروز هشتم آذرماه […]

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶ هزار و ۸۱۶ پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان با صلح و سازش مختومه شده که نسبت پرونده مصالحه شده به کل پرونده‌های قابل صلح ۴۰ درصد است.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی امروز هشتم آذرماه در نشست با کارکنان معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری کرمان با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که بسیج را لشکر مخلص خدا دانستند، اظهار کرد: این فرمایش عمق اعتقاد حضرت امام به بسیج است و شناسنامه هر بسیجی اخلاص و ایمان است و اخلاص و ایمان منشا خیرات و برکات است.

وی با اشاره به اینکه کار جهادی کار بسیجی است که زمان و مکان نمی‌شناسد و یکی از مصادیق کار بسیجی، خدمت در شوراهای حل اختلاف است، بیان کرد: هرجا که بسیج ورود می‌کند نه تنها دشمن و بدی‌ها عقب می‌نشیند بلکه مایه سربلندی آن نهاد و سازمان می شود.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با تاکید بر داشتن اخلاص در کار، آن را توفیق الهی دانست و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و خادم مردم هستیم و افرادی که به ما مراجعه می‌کنند و اموری دارند ممکن است از طرف خدا یا دوست خدا باشند.

وی با ذکر حدیثی از امام حسین (علیه السلام) تصریح کرد: حاجت‌های مردم که به شما ارجاع می‌شود، از نعمت‌های خداوند است پس متوجه باشید که این نعمت را از دست ندهید و از این نعمت خدا خسته نشوید.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه برای معیشت و رفاهیات کارکنان برنامه‌ریزی و اقدام خواهیم کرد، افزود: باید برای همکاران شوراهای حل اختلاف که اعضای یک خانواده هستند و خانه دومشان است، از لحاظ مادی و معنوی تلاش کنیم و هرچه این توجه و احترام بین خودتان بیشتر اتفاق بیفتد، برای مردم هم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام




کرمانی‌ها در ۳۶ هزار پرونده مصالحه کردند

منبع: ایـسنا
? کرمانی‌ها در ۳۶ هزار پرونده مصالحه کردند