کرمانی‌ها امسال چقدر صدقه دادند؟

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به جمع آوری ۴۶۴ میلیارد ریال زکات از میان کشاورزان تصریح کرد: این مبلغ در زمینه های عمرانی و امور عام المنفعه و ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان هزینه می شود. ناصر عسکری نژاد، دوشنبه ۱۸ مهر در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه […]

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به جمع آوری ۴۶۴ میلیارد ریال زکات از میان کشاورزان تصریح کرد: این مبلغ در زمینه های عمرانی و امور عام المنفعه و ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان هزینه می شود.

ناصر عسکری نژاد، دوشنبه ۱۸ مهر در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه کمیته امداد استان گفت: یکی از رسالت های این نهاد، جهاد تبیین است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به حوادث اخیر و ناآرامی های کشور اظهار کرد: یکی از علت ها این است برخی از این افراد در جریان بسیاری از خدمات نظام نیستند و احساس می کنند در حق آنان کوتاهی شده است.

وی ادامه داد: البته بخشی از موضوع هم متوجه مسئولین است که خدمات نظام را به خوبی تبیین نکردند لذا در این راستا یکی از وظایف ما این است خدمات گسترده نظام در طول سال را به صورت فصلی و یا موردی به نمایش گذاشته و توضیح داده شود تا مردم در جریان این اقدامات قرار بگیرند.

عسکری نژاد به تشریح بخشی از فعالیت های کمیته امداد استان کرمان در زمینه ارائه خدمات حمایتی و توانمندسازی و کاهش فقر مددجویان و نیازمندان، تسریع و تسهیل گری در ارائه خدمات بهینه به مددجویان و… پرداخت و این خدمات را شامل پرداخت کمک معیشت، تأمین جهیزیه، تأمین لوازم ضروری زندگی، اعطای کمک به اسکان موقت مددجویان، پرداخت وام ضروری، پرداخت حق بیمه های تأمین اجتماعی، کمک به امنیت غذایی و تأمین سلامت مددجویان و نیازمندان دانست.

این مقام مسئول همچنین از پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و شهریه دانشجویان تحت حمایت امداد، ارائه خدمات آموزش یو مشاوره ای به مددجویان،؛ حمایت و پایدارسازی فعالیت های اشتغال، کمک به تعمیر مسکن و… خبر داد و گفت: در حوزه احسان نیز با ۱۰۵ میلیارد ریال درآمد صدقات از طرف مردم نوع دوست کرمان، برای محرومین هزینه شد و علاوه بر این، ۷۳۷ میلیارد ریال نیز حامیان نیکوکار به فرزندان اکرام و محسنسن کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به جمع آوری ۴۶۴ میلیارد ریال زکات از میان کشاورزان تصریح کرد: این مبلغ در زمینه های عمرانی و امور عام المنفعه و ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان هزینه می شود.

انتهای پیام




کرمانی‌ها امسال چقدر صدقه دادند؟

منبع: ایـسنا
? کرمانی‌ها امسال چقدر صدقه دادند؟