کرمان، بَم و سیرجان پذیرای بیشترین مسافر

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر کرمان گفت: در ایام تعطیلات نوروز تا کنون بیشترین حضور مسافران در شهر‌های کرمان، بم و سیرجان بوده است. به گزارش فت فتو، محمد مهدی افضلی گفت: بیش از یک میلیون مسافر نوروزی به استان کرمان از ابتدای تعطیلات سفر کرده  و در سال جاری شاهد افزایش حضور […]

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر کرمان گفت: در ایام تعطیلات نوروز تا کنون بیشترین حضور مسافران در شهر‌های کرمان، بم و سیرجان بوده است.

به گزارش فت فتو، محمد مهدی افضلی گفت: بیش از یک میلیون مسافر نوروزی به استان کرمان از ابتدای تعطیلات سفر کرده  و در سال جاری شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی به کرمان نسبت به قبل از شیوع کرونا هستیم.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم برای زیارت مرقد شهید سلیمانی و گلزار شهدای کرمان چشمگیر است و بسیاری از مسافران از اماکن مذهبی کرمان بازدید می‌کنند.

افضلی افزود: در خصوص بازدید از مراکز تاریخی و طبیعی نیز باغ شاهزاده ماهان، ارگ بم و بازار کرمان در صدر بازدید‌ها قرار دارد.

همچنین معاون آموزش و پرورش استان کرمان از پذیرش ۷۴ هزار و ۹۴۴ مسافر نوروزی تا صبح ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان خبر داد.

محمود دیناری‌نژاد گفت: از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان نوروزی تاکنون ۲۰ هزار و ۷۶۱ خانوار شامل ۷۴ هزار و ۹۴۴ نفر و معادل ۲۰۲ هزار و ۳۴۷ نفرروز در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان کرمان اسکان یافته‌اند.




کرمان، بَم و سیرجان پذیرای بیشترین مسافر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کرمان، بَم و سیرجان پذیرای بیشترین مسافر