کربلا و قدس عزیز را از چنگال ابر جنایتکاران جهان آزاد کنید

در وصیت‌نامه شهید «حسین مؤمن‌پور» آمده؛ ای آرمان‌داران حکومت مهدی (عج ) از شماها می‌خواهم که جای خالی شهداء را پر کرده کربلا و قدس را از چنگال ابر جنایتکاران آزاد کنید.  به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» شهید «حسین مؤمن‌پور» ۶ اسفند ۱۳۴۱، در روستاي قنات‌النوج از توابع شهرستان […]

در وصیت‌نامه شهید «حسین مؤمن‌پور» آمده؛ ای آرمان‌داران حکومت مهدی (عج ) از شماها می‌خواهم که جای خالی شهداء را پر کرده کربلا و قدس را از چنگال ابر جنایتکاران آزاد کنید.

 به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» شهید «حسین مؤمن‌پور» ۶ اسفند ۱۳۴۱، در روستاي قنات‌النوج از توابع شهرستان ‌شهربابک به دنیا آمد.

وی تا اول متوسطه تحصيل‌ و در سال ۱۳۶۲، ازدواج‌ کرد و صاحب دو دختر شد، بعدها به‌عنوان پاسدار به‌‌جبهه‌ راه يافت و در جبهه مربی آموزش بسیج شهرستان شهربابک و با مسئولیت جانشین گروهان گردان ۴۱۷ شهربابک مشغول‌به خدمت شد.

وی سرانجام در نوزدهم ‌‌دی ۱۳۶۵، در شلمچه (کانال ماهی) بر اثر اصابت تركش شهيد شد. 

در ادامه گوشه‌های از وصیت‌نامه شهید «حسین مؤمن‌پور»  را مرور می‌کنیم؛

ما باید خود را بسازیم و اسیر دنیا نشویم، باید بدانیم که روز قیامتی وجود دارد و فریب  منافقان را نخوریم، سکوت در برابر منافقان و صدام بدترین خیانت به اسلام و قرآن است همیشه در راه خدا، مکتب و قرآن، خط امام خمینی و روحانیت آگاه باشیم. 

اکنون ای نسل انقلاب، ای مردم شریف شهربابک، ای حزب‌الله ای نونهالان انقلاب، ای سربازان جان برکف، ای جانبازان راه حق ، ای آرمان‌داران حکومت مهدی (عج ) از شماها می‌خواهم که سلاح بر زمین افتاده من صدها سلاح دیگر در دست شماها شود، جاهای خالی شهداء را پر کنید، کربلا و قدس عزیز را از چنگال ابر جنایتکاران جهانی آزاد کنید.

ای پدر و مادرمهربانم: از اینکه نتوانستم به‌طور شایسته‌ای از زحمات شما قدردانی کنم عذر می‌خواهم.

و اما شما همسر مهربانم: از تو تقاضا دارم در تربیت فرزندانم کوشا و جدی باشی، آنها را به گونه‌ای تربیت کنی که ادامه‌دهندۀ راه شهیدان باشند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: نوید شاهد 
 




کربلا و قدس عزیز را از چنگال ابر جنایتکاران جهان آزاد کنید

منبع:آرمـان
? کربلا و قدس عزیز را از چنگال ابر جنایتکاران جهان آزاد کنید