کدام‌یک از مصوبات سفر رئیس جمهور به «کروچان» اجرا نشده است؟

فرماندار شهرستان جازموریان در گفتگویی به تشریح روند اجرا مصوبات سفر رئیس جمهور به روستا کروچان پرداخت. محمدجعفر جهانگیری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص روند اجرا مصوبات سفر رئیس جمهور به روستا کروچان شهرستان جازموریان گفت: در خصوص منازل تخریب شده در اثر وقوع سیل، استحکام و نوسازی […]

فرماندار شهرستان جازموریان در گفتگویی به تشریح روند اجرا مصوبات سفر رئیس جمهور به روستا کروچان پرداخت.

محمدجعفر جهانگیری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص روند اجرا مصوبات سفر رئیس جمهور به روستا کروچان شهرستان جازموریان گفت: در خصوص منازل تخریب شده در اثر وقوع سیل، استحکام و نوسازی ۱۷ واحد منزل مسکونی مصوب شده بود که این کار انجام شد؛ چرا که ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض برای این امر تخصیص یافته بود.

فرماندار شهرستان جازموریان با بیان اینکه برای تعمیر ۵۰ واحد مسکونی دیگر نیز ۳۰ میلیون تومان تسهیلات تعمیرات و ۲۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شد، عنوان کرد: کار سیل‌بند منطقه نیز انجام شده است و قسمت پایانی کار باقی مانده است؛ همچنین ۲۶ چاه کشاورزی به همت خیرین لایه‌روبی شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع لوازم خانگی در بین مردم خسارت دیده از سیل از دیگر مصوبات بوده که این مهم نیز اجرایی شده است، اظهار کرد: در خصوص دام‌های تلف شده در اثر وقوع سیل نیز بنیاد برکت، دام به مردم واگذار کرد.

جهانگیری جابه‌جایی روستا کروچان را از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به این منطقه عنوان کرد و گفت: به‌علت عدم تمایل مردم برای جابه‌جایی این کار انجام نشد؛ چرا که مردم در این منطقه کشاورزی انجام می‌دهند.

فرماندار شهرستان جازموریان خاطرنشان کرد: در زمینه زیرساخت روستایی و جاده هنوز کار انجام نشده که اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باید در این زمینه کار انجام دهد؛ همچنین مصوبه دیگر در خصوص تسطیح اراضی کشاورزی بود که کار در این عرصه تا حدی صورت گرفته و مقداری از کار نیز باید انجام شود.

انتهای خبر/م




کدام‌یک از مصوبات سفر رئیس جمهور به «کروچان» اجرا نشده است؟

منبع:آرمـان
? کدام‌یک از مصوبات سفر رئیس جمهور به «کروچان» اجرا نشده است؟