کاهش ۷۰ درصدی بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان کرمان

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آمار بیماران به طور قابل توجهی نسبت به هفته های قبل پایین تر است به طوری که حدود ۷۰ درصد در تعداد بیماران سرپایی و بیش از ۴۰ درصد در تعداد بیماران بستری نسبت به اوج پیک کاهش داشته ایم ضمن آنکه در حال حاضر حدود ۳۰ […]

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آمار بیماران به طور قابل توجهی نسبت به هفته های قبل پایین تر است به طوری که حدود ۷۰ درصد در تعداد بیماران سرپایی و بیش از ۴۰ درصد در تعداد بیماران بستری نسبت به اوج پیک کاهش داشته ایم ضمن آنکه در حال حاضر حدود ۳۰ درصد تست ها تشخیصی کرونا مثبت است.

حمیدرضا رشیدی نژاد عصر امروز ۲۱ اسفندماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا از کاهش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان خبر داد و گفت: حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد فوتی ها نسبت به اوج کرونا کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تا صبح امروز ۵۱۴ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که ابتلای ۲۲۰ نفر آنها قطعی و ۲۹۳ مشکوک به کرونا هستند و ۹۲ نفر ICU بستری هستند که ۴۰ نفر آنها تحت ونتیلاتور می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تزریق بیش از ۵ میلیون واکسن کووید ۱۹ در استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: حدود ۸۰۰ هزار نفر که ۳۰ درصد جمعیت هدف را تشکیل می دهند نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرد ه اند.

وی در پایان اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و ترغیب مردم به واکسیناسیون سرلوحه کارها قرار گیرد.

انتهای پیام




کاهش ۷۰ درصدی بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? کاهش ۷۰ درصدی بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان کرمان