کاهش موارد مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستانهای کرمان

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کاهش مراجعه بیماران سرپایی کرونایی به مراکز درمانی کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، حمید رضا رشیدی نژاد عصر شنبه در حاشیه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه شاهد کاهش روند مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های کرونایی در کرمان هستیم […]

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کاهش مراجعه بیماران سرپایی کرونایی به مراکز درمانی کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، حمید رضا رشیدی نژاد عصر شنبه در حاشیه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه شاهد کاهش روند مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های کرونایی در کرمان هستیم که این نشان می‌دهد که در حال عبور از موج ششم هستیم و در صورت رعایت دستور العملها و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی طی هفته‌های آینده از پیک کرونا عبور می‌کنیم.

وی تصریح کرد: نکته نگران کننده عدم استقبال افرادی که واکسن نزده اند از طرح واکسیناسیون است این در حالیست اکثر افرادی که در بیمارستانها بستری شدند و یا فوت کردند از جله افرادی بودند که واکسن نزده بودند.

رشیدی نژاد افزود: روند پیک به وضوح نزولی شده است اما روند مرگ و میر ناشی از کرونا به دلیل تعداد بالای بیمارانی که در روزهای قبل بستری شده اند بالا خواهد بود.

وی عنوان کرد: آمار واکسیناسیون کودکان نیز در کرمان مطلوب نیست و باید با همکاری مهدهای کودک و مدارس در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی نقص در واکسیناسیون و یا عدم تزریق واکسن را دلیل اصلی مرگ و میر در کرمان دانست و گفت: برای حفظ جان خود و اطرافیان باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنید.

کد خبر ۵۴۳۴۱۲۷




کاهش موارد مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستانهای کرمان

منبع: مــهر
? کاهش موارد مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستانهای کرمان