کاهش شدید دما و برودت هوا برخی از مدارس استان کرمان را به تعطیلی کشاند

در پی کاهش شدید دما و برودت هوا، برخی از مدارس استان کرمان آغاز و شروع فعالیت کلاس‌های درس دانش‌آموزان برخی مناطق را تعطیل و برخی دیگر با تاخیر آغاز خواهد شد. – اخبار استانها – رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به جزئیات تعطیلی و فعالیت امروز مدارس استان […]

در پی کاهش شدید دما و برودت هوا، برخی از مدارس استان کرمان آغاز و شروع فعالیت کلاس‌های درس دانش‌آموزان برخی مناطق را تعطیل و برخی دیگر با تاخیر آغاز خواهد شد.

– اخبار استانها –

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به جزئیات تعطیلی و فعالیت امروز مدارس استان کرمان، اظهار داشت: در پی کاهش شدید دما و برودت هوا، شروع فعالیت کلاس‌های درس دانش آموزان برخی مناطق استان امروز شنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ با تاخیر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف هفته گذشته در برخی مناطق استان کرمان و کاهش شدید دما و برودت هوا و برای تامین سلامت دانش‌آموزان، کلاس‌های درس در برخی مناطق نیز در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: آموزش حضوری تمامی مدارس سیرچ از توابع منطقه شهداد امروز تعطیل است و آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه دانش‌آموزی شاد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، افزود: آموزش حضوری مراکز پیش‌دبستانی در شهرستان‌های فاریاب و رفسنجان نیز تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و بستر شاد پیگیری می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه مدارس شهرستان فاریاب نیز فعالیت خود را با دو ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد، گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم ویژه بزرگسالان در همه مناطق استان کرمان به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۱۱/




کاهش شدید دما و برودت هوا برخی از مدارس استان کرمان را به تعطیلی کشاند

منبع: تسنــیم
? کاهش شدید دما و برودت هوا برخی از مدارس استان کرمان را به تعطیلی کشاند