کاهش سرقت تجهیزات برق رسانی؛ اولویت اول کمیسیون پیشگیری از سرقت

کمیسیون پیشگیری از سرقت پلیس رفسنجان با اولویت بررسی و اجرای راهکار‌هایی به منظور کاهش زمینه‌های وقوع سرقت تجهیزات برق رسانی برگزار شد.  سردار عبدالرضا ناظری در کمیسیون پیشگیری از سرقت پلیس شهرستان رفسنجان که با حضور مدیر کل اداره برق استان، فرمانده انتظامی، روسای پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های رفسنجان برگزار شد، گفت: کنترل هدفمند […]

کمیسیون پیشگیری از سرقت پلیس رفسنجان با اولویت بررسی و اجرای راهکار‌هایی به منظور کاهش زمینه‌های وقوع سرقت تجهیزات برق رسانی برگزار شد.

 سردار عبدالرضا ناظری در کمیسیون پیشگیری از سرقت پلیس شهرستان رفسنجان که با حضور مدیر کل اداره برق استان، فرمانده انتظامی، روسای پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های رفسنجان برگزار شد، گفت: کنترل هدفمند سارقان سابقه دار در کاهش جرائم موثر است که این مهم در اولویت کار کلانتری و دیگر رده‌های انتظامی قرار دارد.

او گفت: در رابطه با کاهش سرقت تجهیزات برق رسانی و دیگر جرائم با شناسایی نقاط جرم خیز توسط کلانتری و پاسگاه ها، انجام برنامه ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب و راه اندازی گشت‌های نامحسوس در سطح شهر و برخی تدابیر دیگر می‌توان در پیشگیری از جرائم گام‌های موثری برداشت.

سردار”ناظری” در ادامه با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت نگهبانان محله گفت: یکی دیگر از راهکار‌های اجرایی در خصوص کاهش سرقت سیم و کابل‌های برق تقویت نگهبان محله است که پلیس آمادگی دارد در یک چارچوب مشخص با مجهز کردن و آموزش دادن افراد واجد شرایط اعم از بازنشستگان شرکت برق و بسیجیان، زمینه‌ای فراهم کند که این عزیزان، پلیس را در امر پیشگیری از سرقت یاری کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان: با توجه به موقعیت شهرستان رفسنجان می‌طلبد با استفاده از ارتقاء تجهیزات الکترونیکی و دوربین‌های پایش محیطی در نقاط مختلف، در زمینه پیشگیری از سرقت سیم‌های برق و تقویت احساس امنیت شهروندان اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

سردار ناظری در پایان ضمن تاکید بر اجرای برخی اقدامات بازدارنده از سوی اداره برق به منظور کاهش زمینه‌های وقوع سرقت تجهیزات برق رسانی گفت: پلیس با تمام توان برای پیشگیری از وقوع جرائم از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد، اما در این بین لازم است ادارات و سازمان‌های دیگر نیز به برخی اصول ایمنی و امنیتی توجه بیشتری داشته باشند.

فت فتو کرمان کرمان




کاهش سرقت تجهیزات برق رسانی؛ اولویت اول کمیسیون پیشگیری از سرقت

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کاهش سرقت تجهیزات برق رسانی؛ اولویت اول کمیسیون پیشگیری از سرقت