کاهش آمار زندانیان وابسته به معیشت مردم است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: کاهش آمار زندانیان وابسته به معیشت مردم است. علی زینی‌وند در نشست بررسی مشکلات و کمبودهای زندان‌های استان کرمان بیان کرد: کاهش آمار زندانیان وابسته به مسئله اقتصادی و معیشت مردم است. وی افزود: استان دارای راهبرد خوبی در این حوزه است و اسنادی که در حوزه‌های مختلف تعریف شده […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: کاهش آمار زندانیان وابسته به معیشت مردم است.

علی زینی‌وند در نشست بررسی مشکلات و کمبودهای زندان‌های استان کرمان بیان کرد: کاهش آمار زندانیان وابسته به مسئله اقتصادی و معیشت مردم است.
وی افزود: استان دارای راهبرد خوبی در این حوزه است و اسنادی که در حوزه‌های مختلف تعریف شده تحول خوبی ایجاد می‌کند که عمده تمرکز این تحولات بر ایجاد مشاغل و کمک به مشاغل خرد است.
زینی‌وند با اشاره به کمک‌های خیرین و قرارگیری در آستانه جشن‌ گلریزان ادامه داد: به کمک به آزادی زندانیان به طور جدی باید ورود کرد.
وی تصریح کرد: ما در حال حاضر با این واقعیت مواجهیم که زندان‌ها توان و تحمل ورودی را ندارد بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه انجام داد.
وی ضمن درخواست از مدیرکل زندان‌های استان کرمان برای شروع فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده گفت: در فصل بهار هم کمک‌های خوبی شده و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.
شایان ذکر است استاندار کرمان پیش از نشست به همراه یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان و جمعی از مسئولین قضایی استان از زندان مرکزی استان کرمان بازدید کرد.

انتهای پیام




کاهش آمار زندانیان وابسته به معیشت مردم است

منبع: ایـسنا
? کاهش آمار زندانیان وابسته به معیشت مردم است