کامیون حامل ۱۱۶ راس گوسفند فاقد مجوز در راور توقیف شد

کرمان – فت فتو – سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۱۶ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن شیخ زاهدی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید جهانگرد هنگام کنترل وسایل نقلیه در […]

کرمان – فت فتو – سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۱۶ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن شیخ زاهدی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید جهانگرد هنگام کنترل وسایل نقلیه در محور”مشهد – کرمان” یک دستگاه کامیون حامل احشام را به منظور بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ۱۱۶ راس گوسفند فاقد هرگونه مجوز بهداشتی کشف و از ورود غیرمجاز آنها از استان خراسان رضوی به استان کرمان جلوگیری شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این تعداد دام را بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند خاطرنشان کرد: ورود غیرمجاز احشام علاوه بر زیان اقتصادی می تواند زمینه ساز شیوع برخی بیماری ها نیز باشد که این موضوع در شرایط کرونایی امروز اهمیتی دو چندان دارد.




کامیون حامل ۱۱۶ راس گوسفند فاقد مجوز در راور توقیف شد

منبع:ایرنـا
? کامیون حامل ۱۱۶ راس گوسفند فاقد مجوز در راور توقیف شد