کاظمی ‌آشتیانی به جهاد علمی پایبند بود

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه آزاد کرمان گفت: زنده‌یاد کاظمی ‌آشتیانی یکی از کسانی است که نسبت به جهاد علمی متعهد و پایبند بود. علیرضا منظری‌ توکلی امروز، ۱۱ دی ماه با گرامیداشت هجدهمین سالگرد درگذشت جهادگر فقید دکترسعید کاظمی آشتیانی اظهار کرد: زنده‌یاد کاظمی ‌آشتیانی یکی از کسانی است که نسبت به جهاد علمی متعهد […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه آزاد کرمان گفت: زنده‌یاد کاظمی ‌آشتیانی یکی از کسانی است که نسبت به جهاد علمی متعهد و پایبند بود.

علیرضا منظری‌ توکلی امروز، ۱۱ دی ماه با گرامیداشت هجدهمین سالگرد درگذشت جهادگر فقید دکترسعید کاظمی آشتیانی اظهار کرد: زنده‌یاد کاظمی ‌آشتیانی یکی از کسانی است که نسبت به جهاد علمی متعهد و پایبند بود.

وی گفت: امیدواریم جوانان با مطالعه زندگی این جهادگر و دیگر شهدای دانشمند، راه و رسم آن‌ها را در زمینه علم و پژوهش ادامه دهند.

منظری توکلی با اشاره به اینکه طبق احادیث، علم، قدرت است، تصریح کرد: در هر دوره تاریخی از ادوار مختلف زندگی بشر کسانی که علم برتر داشتند، بر جهان نیز برتری داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد کرمان گفت: کاظمی آشتیانی چنان متعهد بود که توانست با تحقیقات و تلاش شبانه‌روزی خود و با کار، پژوهش و اقدام، پژوهشکده رویان را ایجاد و کارهای بزرگی را در این زمینه انجام دهد.

وی افزود: زنده‌یاد کاظمی ‌آشتیانی می‌تواند الگوی بزرگی برای دانشمندان و دانشجویان ما باشد.

انتهای پیام




کاظمی ‌آشتیانی به جهاد علمی پایبند بود

منبع: ایـسنا
? کاظمی ‌آشتیانی به جهاد علمی پایبند بود