کاشت ۱۰ هزار اصله نهال بادام کوهی توسط گروه‌های جهادی در شهرستان زرند

مسئول بسیج سازندگی سپاه زرند گفت: طرح مردمی کاشت ۱۰ هزار نهال بادام کوهی به همت قرارگاه جهادی شهید مغفوری و ۱۵گروه جهادی بسیج سازندگی این شهرستان در منطقه‌ای به وسعت ۲۰ هکتار در شهرستان زرند انجام شد. به گزارش نذیر کرماناز کرمان، در راستای تخقق فرامین امام خامنه‌ای مد ظله العالی پویش هم عهدی […]

مسئول بسیج سازندگی سپاه زرند گفت: طرح مردمی کاشت ۱۰ هزار نهال بادام کوهی به همت قرارگاه جهادی شهید مغفوری و ۱۵گروه جهادی بسیج سازندگی این شهرستان در منطقه‌ای به وسعت ۲۰ هکتار در شهرستان زرند انجام شد.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، در راستای تخقق فرامین امام خامنه‌ای مد ظله العالی پویش هم عهدی سبزبه یاد سردار دل‌ها باحضور مدیران و جهادگران ۱۰ هزاردرخت در۲۰ هکتار اراضی شهرستان زرند غرس شد.

سرهنگ شاهرخی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت، در راستای تحقق فرمان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی که فرمودند: در طول ۴ سال هر ایرانی سه درخت را بکارد تا بتوانیم در طول ۴ سال یک میلیارد درخت در کشور داشته باشیم.

وی افزود:دراین راستا مردم ومدیران در استان کرمان هم به فرمان ایشان لبیک گفتند و عزیزان ما در مجموعه گروه‌های جهادی قرارگاه‌های پهنه‌ای و منطقه‌ای، در نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی دست به دست هم دادند تا انشاالله بحث کاشت درخت را در استان کرمان داشته باشیم.

سرهنگ شاهرخی تصریح کرد: در این راستا ۴۲ میلیون درخت سهم استان کرمان در طول چهار سال است و امروز که در شهرستان زرند هستیم با کاشت ۱۰ هزار درخت کار را شروع کردیم وامید که بتوانیم در نقاط مختلف توسط مسئولین شهرستان پس از جانمایی، این عدد را بیشترکنیم و همزمان هم در مناطق جنوبی شرقی و غربی استان هم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته کاشت درخت را در طول ۴۰ روز آینده داشته باشیم.

سرهنگ دوم پاسدارحسین ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی زرند نیر گفت: پیرو تاکید مقام معظم رهبری در راستای حمایت و همکاری با ادارات منابع طبیعی، کانون بسیج مهندسین کشاورزی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در مدت ۴ سال در کشور با محوریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، به منظور تبعیت از رهبری، در نهضت سراسری درخت کاری، کاشت درخت درشهرستان زرندشروع شد.

وی افزود: طرح مردمی کاشت ده هزار نهال بادام کوهی به همت قرارگاه جهادی شهید مغفوری و ۱۵ گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه زرند با همکاری اداره منابع طبیعی وکانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان زرند، جهاد کشاورزی این شهرستان در منطقه‌ای به وسعت ۲۰ هکتار واقع در دهستان دشتخاک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.
سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند هم با اشاره به اجرای طرح ارزشمند کا شت نهال که مورد تاکید مقام معظم رهبری هست بر لزوم حفظ منابع طبیعی تاکید کرد و خواستار مشارکت آحاد مختلف مردم جامعه در اجرای کاشت نهال شد.

فرماندار زرند از دست اندر کاران اجرای اولین مرحله کاشت نهال که با مشارکت بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و قشر‌های مختلف مردم دوستدار طبیعت در دهستان دشتخاک زرند به مرحله اجرا در آمد قدردانی کرد.
                                                            




کاشت ۱۰ هزار اصله نهال بادام کوهی توسط گروه‌های جهادی در شهرستان زرند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? کاشت ۱۰ هزار اصله نهال بادام کوهی توسط گروه‌های جهادی در شهرستان زرند