کاشت ٣٠ هزار اصله درخت در شهرستان زرند

کرمان_رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرند گفت: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال درخت، در یک ماه گذشته حدود ٣٠ هزار اصله درخت درمناطق مختلف این شهرستان غرس شده است. به گزارش نذیر کرمان، رضا مصلح، ظهر دوشنبه سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت در مراسم غرس تعدادی اصله درخت […]

کرمان_رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرند گفت: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال درخت، در یک ماه گذشته حدود ٣٠ هزار اصله درخت درمناطق مختلف این شهرستان غرس شده است.

به گزارش نذیر کرمان، رضا مصلح، ظهر دوشنبه سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت در مراسم غرس تعدادی اصله درخت در محوطه بوستان ولی عصر (عج) روستای ده چنار زرند افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر غرس یک میلیارد نهال درخت در کشور، در یک ماه گذشته در شهرستان زرند و مناطق ریحان شهر، خانوک، یزدان آباد و شهر سیریز قریب ۳۰ هزار اصله درخت غرس شد است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کاشت نهال در مناطق مختلف شهرستان زرند و ضرورت حفظ منابع طبیعی افزود: آحاد مختلف مردم باید برای اجرای این طرح تلاش‌های خود را داشته باشند.

کد خبر ۶۰۶۶۶۰۰




کاشت ٣٠ هزار اصله درخت در شهرستان زرند

منبع: مــهر
? کاشت ٣٠ هزار اصله درخت در شهرستان زرند