کار ربیعی با مس رفسنجان تمام شد؟

نذیر کرمان/کرمان سرمربی مس رفسنجان می‌گوید کارش را برای مردم رفسنجان و باشگاه مس طی چهار سال حضورش انجام داده است. به‌گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی شامگاه چهارم اردیبهشت ماه پس از پیروزی تیمش برابر مس کرمان در دربی استان کرمان در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر، اظهار کرد: هر دو تیم از […]

نذیر کرمان/کرمان سرمربی مس رفسنجان می‌گوید کارش را برای مردم رفسنجان و باشگاه مس طی چهار سال حضورش انجام داده است.

به‌گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی شامگاه چهارم اردیبهشت ماه پس از پیروزی تیمش برابر مس کرمان در دربی استان کرمان در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر، اظهار کرد: هر دو تیم از انگیزه‌های متفاوتی برخوردار بودند. نگرانی‌هایی هم بدلیل اینکه هر دو تیم هم‌نام و هم‌استانی بودند مطرح می‌شد که فکر می‌کنم هر دو تیم جوانمردانه و خیلی خوب و با نهایت توان بازی کردند و این از بلاغت و توانایی فوتبال استان کرمان است.

وی افزود: برای مس کرمان در ادامه راه دشواری که دارد آرزوی موفقیت دارم و آقای حسین‌خانی از نظر بنده بدون تملق جزء سرمایه‌های گرانبهای شهر کرمان است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

ربیعی تصریح کرد: ریتم بازی در نیمه اول و دوم خوب بود. در مجموع یک اوت دستی خطرناک تیم کرمان روی دروازه ما موقعیت داشت اما در ۲۰ دقیقه آخر با بازی مستقیم روی دروازه ما داشتند، توانستند مقداری روی ما فشار بگذارند ما هم به موازات آن می‌توانستیم از ضدحملات استفاده کنیم. دو سه ضدحمله خیلی خوب را از دست دادیم و یک گل خالی را بیرون زدیم و فراز در زدن ضربه نهایی دقت نکرد.

او ادامه داد: اتفاقی که برای من در نیمه دوم افتاد دو تعویض اجباری را انجام دادیم و علاوه بر آن دو نوبت تعویض اجباری انجام دادیم. محمدحسین کریم‌زاده در نیمه اول مصدوم شد، حسن جعفری چهار کارته بود، ربیع‌زاده را در پست غیرتخصصی گذاشتیم که در دقایق آخر خودش را پیدا کرد. شیمبا را در نیمه دوم تعویض اجباری کردیم و فقط یک نوبت تعویض داشتیم. آخرهای بازی دقیقه ۸۵ به بعد تیم نیاز به تعویض داشت اما بچه‌ها جانانه جنگیدند.

سرمربی مس رفسنجان گفت: برای رتبه چهارمی تا آخرین لحظه می‌جنگیم و تلاش خودمان را می‌کنیم و الان هم رقابت نزدیکی بین ما و گل گهر و تراکتور وجود دارد و خوشحالم که بعد از ۳ سال حضور مس رفسنجان در لیگ برتر برای رتبه چهارم می‌جنگیم. ۳ بازی دیگر برای مأموریتم برای مس رفسنجان دارم که امیدوارم مأموریتم را درست برای اینجا تمام کنیم.

ربیعی درباره تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل بعد، گفت: بنده هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم.

سرمربی مس رفسنجان درباره قضاوت این دیدار، گفت: فکر کنم آن توپ به سینه ترکمان خورد. اگر حتی به دستش هم خورده بود خیلی بیرون از محوطه بود. من سوالی از شما می‌کنم من اگر مربی تیمی غیر از مس رفسنجان بودم اینقدر اشتباهات داوری صورت می‌گرفت؟ بعد از بازی استقلال اینجا صحبت می‌کنم. ۱۵ امتیاز این تیم از اشتباهات داوری از دست داده، ۵ امتیازش را بدهید ۱۰ امتیاز باشد برای اشتباهات داوری. ۵ امتیاز را بدهید ببینید مس رفسنجان جایگاهش در جدول کجا خواهد بود.

ربیعی درباره استفاده از یک بازیکن بومی دیگر در این بازی توضیح داد: من روز اول هم گفتم وقتی می‌خواهید حرفه‌ای کار کنید برای من کیفیت مهم است. این بازیکن از بچه‌های تیم امید است و چند وقت است با ما تمرین می‌کند و آینده خوبی برای او می‌بینم. پاداش تمرینات خوبی که داشت حضور در جمع ۲۰ نفر بود و شاید اگر شرایط بازی اجازه می‌داد محمد اکبری را به عنوان یگ جوان رفسنجانی و یک جوان ایرانی آینده درخشانی می‌بینم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه اگر او سرمربی مس نبود اشتباهات داوری رخ نمی‌داد، گفت: شاید، شاید هم برعکس. ما باید خیلی بهتر از حق تیممان دفاع کنیم. در تمامی ابعاد برای موفقیت نیاز به حرفه‌ای کار کردن دارید.

ربیعی در خصوص اینکه بسیاری از مسائلی که او در این فصل با آن مواجه بود مباحث مدیریتی بود از جمله ورود تماشاگران به ورزشگاه، اظهار کرد: وقتی شما در یک کارزار رقابت می‌روید و رقیبانت مشخص هستند باید در تمامی ابعاد با آن باشگاه رقابت کنید.

سرمربی مس رفسنجان همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا قرارداد خود را با مس تمدید می‌کند یا خیر؟ گفت: مردم رفسنجان ولی نعمت ما هستند و ما کار می‌کنیم که پاسخگوی احساسات، عواطف و انتظارات باشیم. چهار سال سعی کردم با تمام وجود کار کنم. اینکه مردم به من لطف دارند، قاضی نسبت به عملکرد من هم فقط مردم هستند ولاغیر و خاک پای مردم هستم. سه بازی دیگر داریم و در کورس رقابتی هستیم و وظیفه من هست که با نهایت تعهد مسئولیت خودم را تا پایان این سه بازی انجام دهم مابقی آن اجازه دهید الان صحبت نکنیم. اما احساسم را می‌گویم فکر می‌کنم کارم را برای رفسنجان کردم و ان‌شاءالله رفسنجان را همیشه در قله ببینید. این صندلی‌ها آمدن و رفتنی است و اینها مهم نیست. مهم این است هر کسی در هر مسندی هست با تمام وجودش در آن مقطعی که مسئولیت دارد کار کند. من فکر می‌کنم کارم را برای مردم رفسنجان و باشگاه مس انجام دادم.

انتهای پیام




کار ربیعی با مس رفسنجان تمام شد؟

منبع: ایـسنا
? کار ربیعی با مس رفسنجان تمام شد؟