کار در مزرعه نخل به جای بازی در لیگ برتر!

در حالی که استقلال خوزستان موفق شد در فصل گذشته به لیگ برتر صعود کنند، شش بازیکن این تیم حاضر به تمدید قرارداد با ایشان نشدند. به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد در فصل گذشته لیگ یک فوتبال ایران پس از شمس آذر قزوین به لیگ برتر صعود کند و بار […]

در حالی که استقلال خوزستان موفق شد در فصل گذشته به لیگ برتر صعود کنند، شش بازیکن این تیم حاضر به تمدید قرارداد با ایشان نشدند.

به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد در فصل گذشته لیگ یک فوتبال ایران پس از شمس آذر قزوین به لیگ برتر صعود کند و بار دیگر در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور پیدا کند. استقلال خوزستان تاکنون توانسته عقیل کعبی، فرزین گروسیان، رحیم زهیوی و حسین طیبی را جذب کند تا به نوعی تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته صنعت نفت در قامت استقلال خوزستان دور هم جمع شوند.

۶ بازیکنی که دوست ندارند در لیگ برتر بازی کنند

در این بین شش بازیکن استقلال خوزستان که جزو ساختار اصلی این تیم به حساب می‌آمدند و از عوامل صعود این تیم بودند، حاضر به تمدید قرارداد و ماندن در این تیم نشدند. نکته جالب توجه این است که این شش بازیکن با هم به مس کرمان کوچ کردند که تازه به لیگ یک سقوط کرده است و دوباره باید برای لیگ برتری شدن تلاش کند. علی وزیری‌پناه، خشایار زبرجد، ایمان رازانی، رضا نبی‌زاده، ابوالفضل اعلایی و یک بازیکن دیگر بازیکنانی بودند که از استقلال خوزستان لیگ برتری شده به مس کرمان سقوط کرده پیوستند؛ گویی که انگار دوست نداشتند در لیگ برتر بازی کنند. البته مس کرمان در حال ساختن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ یک و بازگشت به لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید

  • چهارمین خرید استقلال خوزستان از لیگ یک آمد

علی وزیری‌پناه، بهترین گلزن فصل قبل استقلال خوزستان بود و ایمان رازانی نیز، بهترین پاسور فصل قبل آبی‌های خوزستان بود. وزیری‌پناه که دو فصل قبل هم با آرمان‌گهر به آقای گلی لیگ یک فوتبال ایران دست یافته بود، در گفت وگو با نذیر کرمان درباره پیوستنش به مس کرمان و بازی نکردن در لیگ یک عنوان کرد: حقیقتا باشگاه استقلال خوزستان برای تمدید قرارداد با من صحبت کرده بود اما من به خاطر مشکلات شخصی ترجیح دادم به مس بپیوندم. خانواده، کار و زندگی من در کرمان است و ترجیحم این بود که در کنار کار و خانواده‌ام باشم. ما این‌جا مزرعه نخل داریم و دوست داشتم در کنار فوتبال بازی کردن، به کار خودم هم برسم.

وی درباره کوچ دسته‌جمعی بازیکنان استقلال خوزستان به مس کرمان گفت: این بازیکنان فصل قبل کیفیت خود را به نمایش گذاشتند و حتی نشان دادند که لایق بازی در لیگ برتر هم هستند. البته این مس کرمان و مدیریت باشگاه است که توانسته تا اینجا تیم قدرتمندی بسازد که از مدعیان اصلی حضور در لیگ برتر باشد و ما هم تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد. چه کسی بدش می‌آید در لیگ برتر بازی کند و من هم این هدف را در زندگی‌ام دارم اما اولویت من کار و خانواده‌ام است و ماندن در کرمان و پیوستن به مس برای من گزینه بهتری بود.

انتهای پیام




کار در مزرعه نخل به جای بازی در لیگ برتر!

منبع: ایـسنا
? کار در مزرعه نخل به جای بازی در لیگ برتر!