کار اساسی در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند مشارکت همگانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کار اساسی در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند مشارکت همگانی است. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محسن روحی، در شورای اداری شهرستان بم با گرامی‌داشت یاد شهدا بیان کرد: تأثیرگذاری و نقش […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کار اساسی در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند مشارکت همگانی است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محسن روحی، در شورای اداری شهرستان بم با گرامی‌داشت یاد شهدا بیان کرد: تأثیرگذاری و نقش فرهنگ و هنر در جامعه بسیار مهم و نمایان است لذا در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتخاب و انتصاب مسئولان و متولیان امر فرهنگ و هنر از جمله در شهرستان‌ها سخت‌گیری و دقت بسیاری وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: علاوه بر صلاحیت عمومی و اظهار نظر مسئولان استانی و شهرستانی، انتصابات باید در کمیته انتصابات وزارتخانه نیز مطرح و مصوب شود.

وی کار اساسی در حوزه فرهنگ و هنر را نیازمند مشارکت همگانی دانست و تصریح کرد: اگر بخواهیم کاری در حوزه فرهنگی انجام دهیم باید یک انقلاب فرهنگی شکل بگیرد و برای رسیدن به انقلاب فرهنگی نیازمند تحول معرفتی، ساختاری، فرهنگی و عملیاتی هستیم تا به اهداف‌مان برسیم.

روحی با بیان اینکه امروزه درگیر جنگ شناختی و ترکیبی هستیم و تفاوتی اساسی در جنگ ترکیبی و شناختی با جنگ نظامی وجود دارد، گفت: هم اکنون موضوع، دولت اسلامی و جامعه اسلامی است و ما باید از دولت اسلامی به سمت جامعه اسلامی حرکت کنیم که این امر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و پرهیز از دوقطبی شدن است.

در پایان این جلسه از زحمات سرکار خانم عارفی، کفیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم تقدیر شد و آقای محمد رحیمی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم معرفی ‌شد.

 انتهای خبر /حسینی
 




کار اساسی در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند مشارکت همگانی است.

منبع:آرمـان
? کار اساسی در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند مشارکت همگانی است.