کارگزاران حکومت اسلامی کمر فقر را بشکنند

خطیب موقت نماز جمعه کرمان گفت: انتظار از ملت ایران و از کارگزاران حکومت اسلامی شکستن کمر فقر است و نگذارند فقر کمر برخی مردم را بشکند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌‌الله علیمرادی خطیب موقت نماز جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن سفارش به تقوای الهی گفت: […]



خطیب موقت نماز جمعه کرمان گفت: انتظار از ملت ایران و از کارگزاران حکومت اسلامی شکستن کمر فقر است و نگذارند فقر کمر برخی مردم را بشکند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌‌الله علیمرادی خطیب موقت نماز جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن سفارش به تقوای الهی گفت: شعار راهبردی امسال، جهش تولید با مشارکت مردم، بسیار متفاوت از شعارهای اقتصادی سال‌های گذشته است و تفاوتش در مشارکت مردم است.

وی بیان کرد: آن‌گاه که اقیانوس مشارکت مردم وارد میدانی شد یقیناً به‌فضل الهی گره‌گشا خواهد بود و همه کسانی که اهل فکر اقتصادی و تجربه اقتصادی هستند، همفکری کنند و فعالان اقتصادی مشارکت کنند تا این راهبرد الهی و راهگشایی که مقام معظم رهبری پیش پای این ملت گذاشته محقق شود و مشکلات اقتصادی به‌سمت حل پیش رود.

خطیب موقت نماز جمعه کرمان عنوان کرد: انتظار از ملت ایران و از کارگزاران حکومت اسلامی شکستن کمر فقر است و نگذارند فقر کمر برخی مردم را بشکند.

حجت‌الاسلام علیمرادی افزود: فرهنگ دینی ما فقرکشی، غنی‌سازی و توانمندسازی و نه فقط کمک به محروم است؛ این زندگی اقتصادی کریمانه در شأن این مردم است، با این منابع انسانی و طبیعی امکانش هست که مردم کمر اقتصاد و ستون فقرات اقتصاد‌شان مستقیم باشد.

وی در ادامه گفت: این مشارکت مصداق بارز تقواست، چه تقوایی برتر از استقلال و استقامت اقتصادی ملت ایران است با وجود دشمنان قسم‌خورده‌ای که به‌دنبال ضربه زدن به اقتصاد این کشور هستند.

خطیب موقت نماز جمعه کرمان با اشاره به این‌ که حماسه حضور مردم در روز قدس پرشکوه و دشمن‌ستیز بود، عنوان کرد: خدایا همان‌طور که شب قدر را افضل از هزار ماه قرار دادی، پیشنهاد امام بزرگ ما را که یک روز از سال را روز قدس قرار داد افضل از هزار ماه قرار بده؛ کاری که برای نابودی رژیم صهیونیستی هزار ماه نیاز دارد یک‌روزه انجام شود.

وی تصریح کرد: اخیراً این رژیم نادان خطای بزرگ‌تری مرتکب شد و به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد، نمی‌فهمند که حمله به کنسولگری کشوری در کشور دیگر حمله به‌خاک آن کشوری است که صاحب کنسولگری است؛ چشم به‌راه تنبیه سخت باشند و تا رسیدن این تنبیه سخت خداوند جان آن‌ها را بگیرد.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای خبر/ کارگرزاده


کارگزاران حکومت اسلامی کمر فقر را بشکنند

منبع:آرمـان
? کارگزاران حکومت اسلامی کمر فقر را بشکنند