کارگران به عنوان رکن اصلی تحقق شعار سال مورد توجه قرار گیرند

فرماندار زرند گفت: نگاه ویژه به جامعه شریف کارگری و تکریم آنها، از تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از فرمانداری شهرستان زرند؛ جلسه کمیسیون کارگری شهرستان زرند به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی […]

فرماندار زرند گفت: نگاه ویژه به جامعه شریف کارگری و تکریم آنها، از تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از فرمانداری شهرستان زرند؛ جلسه کمیسیون کارگری شهرستان زرند به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضاء این کمیسیون جهت رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 
سید رضا حسینی نژاد فرماندار ضمن تقدیر از حسن توجه کارفرمایان در راستای توجه به این قشر زحمتکش و پیگیری لازم در خصوص پرداخت به موقع مطالبات کارگری با وجود همه دغدغه‌ها و مشکلات، در این جلسه بیان کرد: باید شرایط لازم برای ایجاد محیط همراهی و همدلی کارگر با کارفرما فراهم شود تا کارگر بتواند به خوبی وظایف محوله خود را انجام دهد و بر برگزاری جلسات منظم کارفرمایان با کارگران تاکید کرد.
 
وی با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور، گفت: کارگران اقشار پرتلاش و زحمت‌کش جامعه به شمار می‌روند و عامل پیشرفت کشور هستند؛ لذا بایستی برای ارتقای منزلت کار و کارگر در جامعه، الگوسازی از کارگران نمونه و نخبه صورت پذیرد.
 
فرماندار زرند با اشاره بر اینکه یکی از ارکان اساسی تحقق شعار سال در رشد تولید و در نتیجه مهار تورم، کارگر است، خاطرنشان کرد:: به همین سبب نگاه ویژه به جامعه شریف کارگری و تکریم آنها، از تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توسعه اقتصادی کشور است.

انتهای خبر/ زرند




کارگران به عنوان رکن اصلی تحقق شعار سال مورد توجه قرار گیرند

منبع:آرمـان
? کارگران به عنوان رکن اصلی تحقق شعار سال مورد توجه قرار گیرند