کارگران، محور تحقق اقتصاد مقاومتی و موتور محرک رونق تولید در کشور هستند

امام جمعه رودبار جنوب گفت: کارگران، محور تحقق اقتصاد مقاومتی و موتور محرک رونق تولید در کشور هستند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، روز جهانی کار و کارگر در ایران نیز همانند دیگر کشورها در روز اول ماه می میلادی برگزار می‌شود که این روز در تقویم هجری شمسی معمولاً با روزهای یازدهم […]

امام جمعه رودبار جنوب گفت: کارگران، محور تحقق اقتصاد مقاومتی و موتور محرک رونق تولید در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، روز جهانی کار و کارگر در ایران نیز همانند دیگر کشورها در روز اول ماه می میلادی برگزار می‌شود که این روز در تقویم هجری شمسی معمولاً با روزهای یازدهم یا دوازدهم اردیبهشت ماه هر سال مصادف می‌شود.

 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر افشارمنش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان با بیان اینکه کارگران نقش موثری در پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند، اظهار کرد: کارگران امروز محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل و قدرتمند و ایجاد امنیت اقتصادی هستند.
 
کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند
 
امام جمعه رودبار جنوب گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و لذا نباید تجلیل از کارگران را به هفته کار محدود کرد و برای تامین و ارتقای معیشت کارگران و مهارت افزایی آنها باید برنامه مستمر باشد.
 
وی در ادامه ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، بیان کرد: کارگران رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند، کارگر ستون و محور «تولید»،یعنی محوری‌ترین کلیدواژه شعارهای سال در سال‌های اخیر است.
 
تحقق شعار سال به دست پرتوان کارگران رقم می‌خورد
 
حجت‌و‌الاسلام‌والمسلمین اکبر افشارمنش گفت: اگر قشر کارگر وجود نداشته باشد بی‌شک تحقق شعار سال به مشکل خواهد خورد و تولید آن چنان که باید رشد نخواهد کرد.
 
امام جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: تاکنون با کمک قشر کارگر و زحمات آن‌ها چرخه تولید کشور از رونق نیوفتاده و تمام نقشه‌های دشمنان برای رکود اقتصادی ایران اسلامی خنثی شده است. 
 
خرید داخلی یکی از راه‌های تکریم کارگران است
 
وی تصریح کرد: کار و کارگر از دید اسلام از شأن بالایی برخوردار هستند؛ البته یکی از راه‌های تکریم جایگاه کارگران خرید داخلی است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین افشارمنش اظهار کرد: پیامبر اکرم بر دستان کارگران بوسه می‌زدند و یکی از راه‌های تکریم کارگران پرداخت کامل حق‌وحقوق این قشر زحمت‌کش جامعه است.

کارگران رکن رکین تولید و اقتصاد ایران اسلامی هستند
 

وی افزود: کارگران رکن رکین تولید و اقتصاد ایران اسلامی هستند و مسئولان وظیفه دارند تا به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنند؛ زیرا باهمت این عزیزان اقتصاد کشور به سمت شکوفایی حرکت می‌کند.
 
انتهای خبر/پورحیدر




کارگران، محور تحقق اقتصاد مقاومتی و موتور محرک رونق تولید در کشور هستند

منبع:آرمـان
? کارگران، محور تحقق اقتصاد مقاومتی و موتور محرک رونق تولید در کشور هستند