کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز انگیزه سارقان برای ارتکاب سرقت هستند

رئیس دادگستری رودبار جنوب گفت: برخی کارگاه‌های ضایعاتی با خرید اموال مسروقه و خریداران و فروشندگان اموال مسروقه انگیزه‌ سارقان برای ارتکاب سرقت هستند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ محمد فرجام طاهری در جلسه پیشگیری و مقابله با سرقت شورای پیشگیری از وقوع […]

رئیس دادگستری رودبار جنوب گفت: برخی کارگاه‌های ضایعاتی با خرید اموال مسروقه و خریداران و فروشندگان اموال مسروقه انگیزه‌ سارقان برای ارتکاب سرقت هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ محمد فرجام طاهری در جلسه پیشگیری و مقابله با سرقت شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان رودبار جنوب ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی گفت: با توجه به افزایش میزان سرقت‌ها و فعالیت مجرمانه برخی کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز باید در مدیریت پسماند‌های شهری علاوه بر توجه به مسائل بهداشتی و محیط زیستی نگاه امنیتی لحاظ شود.

وی افزود: بایستی تمهیداتی اندیشیده شود تا این مکان‌ها پاتوقی برای ارتکاب رفتار‌های مخل امنیت و نظم عمومی نباشد.

 رئیس دادگستری رودبار جنوب تصریح کرد: برخی کارگاه‌های ضایعاتی با خرید اموال مسروقه و انجام رفتار‌های غیرقانونی کانون وقوع جرم شدهاند و خریداران و فروشندگان اموال مسروقه انگیزه‌ سارقان برای ارتکاب سرقت هستند.

طاهری تاکید کرد: در مدیریت پسماند‌های شهری و روستایی باید نگاه امنیتی و کاهش جرم لحاظ شود و با راه اندازی سایت پسماند، کارگاه‌های ضایعاتی شهرستان رودبارجنوب ساماندهی شوند.

وی بیان کرد: برخی کارگاه‌های جمع‌آوری ضایعات با خرید اموال مسروقه و ارتکاب رفتار‌های مجرمانه ایجاد انگیزه برای سرقت اموال مردم شده‌اند که برخورد شدید قانونی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت کارگاه‌های جمع آوری ضایعات باید طبق قانون مدیریت پسماند باشد و باید از صدور مجوز صنفی برای آن‌ها خودداری شود و با همت و همکاری شهرداری و شورای شهر رودبارجنوب سایت پسماند خشک به‌منظور ساماندهی و تجمع کارگاه‌های ضایعاتی و نظارت بر آن‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای خبر/پورحیدر




کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز انگیزه سارقان برای ارتکاب سرقت هستند

منبع:آرمـان
? کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز انگیزه سارقان برای ارتکاب سرقت هستند