کارکنان انتظامی متعهد، متخصص و دارای توان عملیاتی بالایی هستند

امام جمعه کرمان کارکنان انتظامی را نیروهایی دارای تعهد، تخصص و برخوردار از آمادگی عملیاتی برشمرد و گفت: همواره دعاگوی مجاهدت‌های این عزیزان هستیم. به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته ناجا بیان داشت: جا دارد این مناسبت ارزشمند و همزمانی آن با […]

امام جمعه کرمان کارکنان انتظامی را نیروهایی دارای تعهد، تخصص و برخوردار از آمادگی عملیاتی برشمرد و گفت: همواره دعاگوی مجاهدت‌های این عزیزان هستیم.

به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته ناجا بیان داشت: جا دارد این مناسبت ارزشمند و همزمانی آن با ماه پر خیر و برکت ربیع را تبریک عرض کنیم.

وی در ادامه افزود: آنچه به نظر بنده می رسد این است که ۳ مسئله و محور کارکنان ناجا و جلوه های خدمت این عزیزان را در کشور متمایز کرده است که این خدمت متمایز را در استان کرمان با فرماندهی خوب و تلاش مجموعه انتظامی شاهد هستیم.

حجت الاسلام”علیدادی سلیمانی” ادامه داد: اولین محور که ناجا را به اوج می برد و وضعیت این نیرو را واضح و روشن و مردم را نیز امیدوار می‌کند بحث تعهد است و البته این مولفه برای پلیس خیلی هم مهم و یکی از مولفه های اصلی است یعنی پلیسی که در سطح معابر و خیابان تا در مقابل اشرار و در مرزها انجام وظیفه می کند از مولفه ارزشمند تعهد برخوردار است و همین عامل نیز خدمت شما را نسبت به سایرین خیلی متمایز می کند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: نکته دوم تخصص است که الحمدالله ناجا الان با دانش محوری عمل می کند و گستره ماموریت و محیط خود را خوب می شناسد و با دانشی که دارد می‌تواند از کمترین امکانات بیشترین استفاده را داشته باشد و به طور کل می توان گفت ناجا از یک تخصص بالا و قابل اعتماد برخوردار است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: محور سوم عملیات است که در این زمینه نیز ناجا در صحنه عمل بهترین عملکرد را به تصویر کشانده و در ماموریت های متعددی که نظام به این سازمان داده و با وجود حوزه عملیاتی بسیار وسیع و گسترده ای که دارد با تعهد و تخصص ماموریت های خود را به پیش برده و البته تقدیم شهدایی در این عرصه سندی بر این مدعا است.

حجت الاسلام”سلیمانی” در پایان اظهار داشت: همین مولفه های تعهد، تخصص و توانمندی عملیاتی، ناجا را در طراز انقلاب اسلامی پیش برده است و نیروهای مومن و قابل افتخار این مجموعه را می‌توان به عنوان الگو قرار داد که امیدواریم با اتکای به این سه محور و تحت فرمان رهبری عزیز در تامین امنیت، آرامش و آسایش جامعه موفق باشید.




کارکنان انتظامی متعهد، متخصص و دارای توان عملیاتی بالایی هستند

منبع:بــرنا
?
کارکنان انتظامی متعهد، متخصص و دارای توان عملیاتی بالایی هستند