کاروان شادی غدیر در روستاهای رودبارجنوب به راه افتاد

همزمان با دهه ولایت جهادگران فرهنگی کاروان شادی غدیر را در روستاهای محروم پ رودبار جنوب به راه انداختند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از رودبارجنوب، همزمان با دهه ولایت و عید غدیر خم، با هدف تعظیم واقعه بزرگ غدیر خم، کاروان شادی به همت فرهنگی سپاه رودبارجنوب و معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش […]

همزمان با دهه ولایت جهادگران فرهنگی کاروان شادی غدیر را در روستاهای محروم پ رودبار جنوب به راه انداختند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از رودبارجنوب، همزمان با دهه ولایت و عید غدیر خم، با هدف تعظیم واقعه بزرگ غدیر خم، کاروان شادی به همت فرهنگی سپاه رودبارجنوب و معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش رودبارجنوب و با همکاری گروه جهادی شهیده افضل کاروان شادی در روستاهای کم‌برخوردار اقدام به برگزاری جشن کردند.

 
علی اکبر جرجندی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رودبارجنوب، جریان سازی در فعالیت‌های فرهنگی را از وظایف آحاد مردم جامعه دانست و گفت: اگر چه که برپایی جشن غدیر در خانه‌ها، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، کار بسیار پسندیده‌ای است؛ اما بر ما واجب است که این جشن بزرگ اسلامی را با عظمت و شکوه، به روستاها بیاوریم و همه مردم جامعه را در این عید بزرگ، مشارکت دهیم.
 
وی بیان کرد: همه برنامه‌های این کاروانِ شادی، بر روی یک دستگاه مینی بوس، که مزیّن به پرچم مبارک امیرالمومنین علی علیه السلام است برگزار می‌شود و هر روز برنامه در یک روستا است.

انتهای خبر/پورحیدر 




کاروان شادی غدیر در روستاهای رودبارجنوب به راه افتاد

منبع:آرمـان
? کاروان شادی غدیر در روستاهای رودبارجنوب به راه افتاد