کارنامه آمریکایی‌ها در دفاع از حقوق بشر کاملا سیاه است

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:حقوق بشر آمریکایی مثلث نفاق، زورگویی و خیانت به ملت هاست که شعار جذاب حقوق بشر می‌دهند اما نه از حقوق خبری است و نه از توجه به بشر و بشریت و کارنامه آنها در دفاع از مردم کاملا سیاه است. حجت الاسلام والمسلمین […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:حقوق بشر آمریکایی مثلث نفاق، زورگویی و خیانت به ملت هاست که شعار جذاب حقوق بشر می‌دهند اما نه از حقوق خبری است و نه از توجه به بشر و بشریت و کارنامه آنها در دفاع از مردم کاملا سیاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به ولادت امام هادی علیه السلام و دهه امامت و ولایت و بر حضور جدی در جشن‌های این دهه و کمک به برگزاری آن تاکید و اظهار کرد: دوربین‌های متعدد دنیا حضور ما در مراسم دینی را رصد می‌کنند پس حضور خود در این مراسم را پررنگ کنید.

وی با گرامیداشت مناسبت‌های هفته پیش رو در ادامه با اشاره به روز دهیاری‌ها گفت: مطالباتی از شهرداری ها و دهیاری ها به ویژه شهرداری مرکز استان وجود دارد تا کمک کنند وجهه این شهر مناسب شهر زیارتگاه حاج قاسم باشد.

علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به روز صنعت و معدن بیان کرد: بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان باید کمک کنند تا رنج محرومیت از چهره استان کرمان زدوده و بخشی از ثروت‌هایی که در اختیار دارند را به سمت مسئولیت های اجتماعی سرازیر کنند.

امام جمعه کرمان با اشاره به سفر امروز رئیس جمهور برای بازدید و افتتاح پروژه‌های آب و برق استان گفت: امیدواریم همانطور که آبرسانی به بم و بروات با حرکت مجاهدانه صورت گرفت، هرچه زودتر مشکل کمبود آب شهر کرمان نیز با افتتاح پروژه انتقال آب رفع شود و به دولت انقلابی و شخص ریاست محترم جمهوری خیرمقدم عرض و از این همه زحمات دولت تشکر کنیم.

وی در ادامه با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: حقوق بشر امریکایی مثلث نفاق، زورگویی و خیانت به ملت هاست که شعار جذاب حقوق بشر می‌دهند اما نه از حقوق خبری است و نه از توجه به بشر و بشریت و کارنامه آنها در دفاع از مردم کاملا سیاه است.

علیدادی سلیمانی اظهار کرد: تحمیل قانون دلخواه خود بر کشورها و ملت‌ها، استفاده ظالمانه از حق وتو، ایستادن پشت رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و ترور انسان های پاک در طول تاریخ در ملت های مختلف به خصوص در قرن اخیر توسط استکبار و در رأس آن ترور فدایی ملت و فرمانده عالی رتبه جبهه مقاومت و … از جمله فهرست طولانی اقدامات ضد حقوق بشری امریکایی هاست.

انتهای پیام




کارنامه آمریکایی‌ها در دفاع از حقوق بشر کاملا سیاه است

منبع: ایـسنا
? کارنامه آمریکایی‌ها در دفاع از حقوق بشر کاملا سیاه است