کارمند متخلف شهرداری در زرند به حبس محکوم شد

کرمان – رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: کارمند متخلف شهرداری ریحان شهر که مرتکب اختلاس شده بود، به حبس، انفصال از خدمات دولتی، رد مال و پرداخت جزای نقدی محکوم شد. به گزارش نذیر کرمان، ابوالفضل فرحبخش با اشاره به صدور رأی بدوی پرونده مرتبط با یکی از کارمندان شهرداری ریحان شهر در زرند، افزود: […]

کرمان – رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: کارمند متخلف شهرداری ریحان شهر که مرتکب اختلاس شده بود، به حبس، انفصال از خدمات دولتی، رد مال و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش نذیر کرمان، ابوالفضل فرحبخش با اشاره به صدور رأی بدوی پرونده مرتبط با یکی از کارمندان شهرداری ریحان شهر در زرند، افزود: این پرونده پس از طی فرایند تحقیقات و صدور کیفرخواست، منجر به صدور رأی بدوی در دادگاه کیفری ۲ شهرستان زرند شد.

وی اعلام کرد: حسب گزارش اداره بازرسی کل استان کرمان دایر بر وقوع یک فقره اختلاس توأم با جعل در شهرداری ریحان شهر زرند، کارمند مربوطه به اتهام ارتشا و اختلاس بازداشت شد.

رئیس دادگستری زرند افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که کارمند مذکور مبلغی قریب به یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال از درآمد فروش تأسیسات شن و ماسه متعلق به شهرداری را به حساب خود واریز و در قالب اختلاس تصاحب کرده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل با تشکیل پرونده از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند کیفرخواست وی صادر و به منظور صدور رأی به دادگستری این شهرستان ارسال شده است.

این مقام قضائی تصریح کرد: پس از صدور کیفرخواست و تحقیقات تکمیلی، پرونده در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ زرند مورد رسیدگی قرار گرفت و بر این اساس کارمند متخلف، بابت اتهامات ارتشا و اختلاس به حبس تعزیری، انفصال از خدمات دولتی، رد مال و پرداخت جزای نقدی معادل ۲ برابر مبلغ اختلاس شده محکوم شده که رأی صادره نیز قابل تجدیدنظر خواهی در محاکم تجدید نظر استان کرمان است.

کد خبر ۵۸۷۳۲۴۴




کارمند متخلف شهرداری در زرند به حبس محکوم شد

منبع: مــهر
? کارمند متخلف شهرداری در زرند به حبس محکوم شد