کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان: نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مسئول و کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان معتقد است که این گروه صنعتی در زمینه معدن و صنایع فلزی و غیرفلزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ احمدرضا براتی مسئول و کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان با اشاره به هدف این گروه صنعتی از حضور در رویداد […]

مسئول و کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان معتقد است که این گروه صنعتی در زمینه معدن و صنایع فلزی و غیرفلزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ احمدرضا براتی مسئول و کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان با اشاره به هدف این گروه صنعتی از حضور در رویداد معدن و صنایع معدنی، عنوان کرد: با هدف ارتقای برند و نشان دادن توانمندی‌های مجموعه و شرکت‌های تابعه در این نمایشگاه شرکت کردیم. گروه صنعتی پویان در این نمایشگاه با بهره‌مندی و استفاده از به‌روزترین روش‌های طراحی و غرفه‌سازی حضور قدرتمندی از خود به نمایش گذاشت.

براتی افزود: ما همواره سعی داشتیم تا با رفتن به سمت دنیای دیجیتال و استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا و ایجاد کمپین‌های متنوع مناسبتی، در جهت بهبود و تسریع روند رو به رشد این مجموعه در عصر‌ دیجیتال و ایجاد ارتباط قوی‌ میان سازمان و کارمندان، گام برداریم. گروه صنعتی پویان و شرکت‌های تابعه با بهره‌مندی از وبسایت‌های رسمی در جهت اطلاع‌رسانی اخبار و دستاوردهای مختلف توانسته ارتباط بسیار‌ خوبی‌ با مشتریان و کارمندان خود برقرار‌ نماید.

وی حضور ۶ شرکت تابعه گروه صنعتی پویان در این نمایشگاه را نشان از قدرت این مجموعه دانست و اظهار کرد: تیم مارکتینگ به مدت یک ماه بطور فشرده تمامی مراحل از شروع تا پایان برگزاری‌ نمایشگاه را برنامه‌ریزی و مطابق این برنامه‌ریزی پیاده‌سازی‌ نمود. گروه صنعتی پویان در‌ این نمایشگاه با حضور ۶ شرکت از ۱۶ شرکت تابعه خود نشان داد که در زمینه معدن و صنایع فلزی و غیر فلزی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

براتی در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشم از تمامی عزیزانی که در برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه ما را همراهی کردند علی‌الخصوص تیم خوب مارکتینگ گروه صنعتی پویان. همچنین در پایان بر خود واجب می‌دانم که از تیم رسانه‌‌ای دنیای اقتصاد بابت برگزاری و میزبانی منظم و با شکوه این همایش طی مدت ۴ روز، کمال امتنان را به جای آورم.




کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان: نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

منبع:یـزدان کـرمان
? کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان: نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم